poniedziałek, 7 marca 2011

Wieczorową porą

Kamizelka juz prawie gotowa. Zostało zrobić przymiarkę na modelce czy długość jest ok i wykończyć. Mam nadzieję, że jutro uda mi się ją skończyć. Nie będzie łatwo, bo wracam do domu po 19. Urlopu mi sie chce i odpocząć a jeszcze wymyśliłam sobie ambitny plan na ten miesiąc. Po pierwsze muszę, a w zasadzie chcę zacząć pisać moją pracę magisterską. Chciałabym do 26 marca oddać pierwszy rozdział. Chciałabym zrobić Ewuni sweterek na zameczek, w sam raz na wiosnę. No i tu chyba mnie juz całkiem poniosło, bo chciałabym przynajmniej zacząć jakiś projekt dla siebie.

Jednak w tej chwili to jedyne co mogę zrobić dla siebie to podlać mojego ostatnio ulubionego kwiatka :) 

DSC_5521

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie