niedziela, 13 stycznia 2013

kobieco

Zawsze marzyłam o takim kobiecym sweterku. Niby taki ciuch, zwykły sweterek, ale ja go kocham bardzo. Absolutnie wszyscy którzy widzieli sweterek w robocie lub samą włóczkę byli przekonani, że to będzie coś dla którejś z moich dziewczyn. Po tym jak dowiadywali się, że to dla mnie zapadała niezręczna cisza. A ja i tak kocham ten sweterek i ten kolor. Absolutnie przepięknie wygląda z brązową satynową spódniczką. Sesja miała wyglądać inaczej. Miał być pałac w Pawłowicach, ale najpierw plany pokrzyżowała moja choroba, a dziś aura, która przywitała nas mrozem i śniegiem. Nie chciałam ryzykować “rozbieranej” sesji na mrozie i kolejnej dawki antybiotyku.

Zatem przedstawiam oficjalnie mój najbardziej kobiecy sweterek wydziergany w 2012 roku

DSC_8568-11

DSC_8571

DSC_8586-1

Wzór: Peacock Eyes Cardigan by Justyna Lorkowska absolutnie piękny i od dawna przeze mnie hołubiony, aż wreszcie doczekałam się wydania go w wielu rozmiarach i miałam tą przyjemność przetestowania go.

Włóczka: Drops Baby Alpaca silk powoduje, że sweterek jest miękki, jak pieszczotka dla skóry

Druty: KP 3,00mm i 3,25mm

DSC_8592

DSC_8582-1

43 komentarze:

  1. Aniu, żaden pałac nie potrzebny. Już wyglądasz wspaniale! Dziękuję!

    (ja Ci powiem skrycie, że i mnie zaczyna różomania dopadać i nie, nie dla Agniechy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję

    a z różowym to Ci powiem, że blondyneczki fajnie w różowym wyglądają :)Ja lubię, a co

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w nim wyglądasz :)
    Naprawdę łady :) Bardzo podoba mi się ten ażurek przy dekolcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      a ażurek też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. nie rozumiem czemu zdziwienie... mnie tam się podoba i wydaje mi się, ze Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej Ci pasuje a ja o wiele lat starsza od Ciebie taki sweterek w takim samym kolorze sobie sprawie a co niech mówią inni co chcą to tylko zazdrość że sami nie umieją sobie zrobić takie cudeńko. Ewa P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, prawda, taki różowy jest bardzo kobiecy :)

      Usuń
  6. dziwi mnie to zdziwienie, bo sama należę do frakcji "ratujmy róż" ;-)choć osobiście wolę wściekłą fuksję, bo w pudrach i pastelach wyglądam... no, jednym słowem, niekorzystnie.
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja róż lubię od bardzo dawna, w zasadzie w różowych rzeczy mam zdecydowaną większość, choć ostatnio bardzo przekonuje sie do zieleni, brązów i szarości :)

      Usuń
    2. w ramach akcji "ratujmy róż" dziś wpis na różowo i u mnie ;-)
      szarości są super, antracyty i grafity zamiast czerni, popiele do niebieskich oczu, by wydobyć ich blask, a brązy i zielenie... no cóż, lubię być druidem w wielu grach :-D
      uściski!

      Usuń
  7. faktycznie slodki i elegancki....bardzo ci w nim ladnie...taki skromny a jednoczesnie ma w sobie to cos....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo polecam ten wzór, jest taki uroczy

      Usuń
  8. Pasujecie do siebie :) Zdjęcia cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a fotografowi przekażę, że dobrze wykonał swoją pracę :)

      Usuń
  9. Ależ pięknie i kobieco wyglądasz. My kobiety o blond włosach to jednak "komponujemy" się z różowym kolore.
    Cudnie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że nie tylko ja tak twierdzę. Blondynkom zdecydowanie pasuje różowy :)

      Usuń
  10. Rewelacyjny sweterek :-)
    Pięknie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wbrew "różowej niezręczności" uroczo wyglądasz w tym sweterku — sam w sobie jest bardzo zwiewny i eteryczny, jest po prostu piękny;)

    ...w kwestii różowego — sama po niego chwyciłam, choć za zdecydowanie grubsze wydanie, ale róż to róż!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i nie mogę się już doczekać Twoich różowości

      Usuń
  12. Bardzo kobiecy. przyznaję i slicznie ci w tym kolorku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki pastelowy róż to już niemal zapowiedź wiosny!!!

    Bardzo ładnie Ci w nim!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a do wiosny tak daleko, teraz tyyyyle śniegu nasypało we Wrocku

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem!

    www.wydziergalnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny !!!!! jak zreszta wiekszosc twoich prac!!!! Podgladam czesto i gesto. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! Pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się, już go podziwiałam u innych teraz u Ciebie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie przepiękny. Nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Aniu! piękny sweterek. Porozglądałam sie u Ciebie i jestem zachwycona, a sweterek , który pokazałaś w poście z 12 września jest przepiękny, moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piękny sweterek:))) To niezbity fakt, że nam blondynkao w różach jest do twarzy. A wzorek kilka dni temu już zakupiłam i rozglądam się za stosowną włóczką.

    OdpowiedzUsuń
  21. I cóż że róż!! Mnie się bardzo podoba i ja jako posiadaczka jasnych włosów również lubię róż:) Najlepiej w połączeniu z brązami i szarościami. Stanowcze TAK dla różu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Faktycznie niesamowicie kobiecy... Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz muszę: bardzo kobieco i romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękny sweterek, jak i wszystkie Pani robótki. Gratuluję . Będę częściej tutaj zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie