czwartek, 24 stycznia 2013

przygoda

No to pociągnijmy temat zimowy :)

Wszyscy wiedzą, że zima kocha dzieci najbardziej na świecie, a dzieci najbardziej na świecie kochają harce na śniegu.

DSC_8611-3

No i rzecz jest jasna, że rękawiczek dzieciom potrzeba niezliczone ilości więc mama dzierga i dzierga i dzierga :)

DSC_8689-3

Wzór: Przygoda Mittens by Justyna Lorkowska

Włóczka : Alize Ecolana

Druty: KP 4,0mm 4,5mm

DSC_8690-3

A jak się ma wydziergane miłością rękawiczki, czapki i szaliki to i zima jest piękna….

DSC_8668-1

A jak na sankach to tylko siostrzano grupowo

DSC_8617

Wam także życzę wielu zabaw na śniegu szczególnie, że dolnośląskie zaraz zaczyna ferie juuuupi

13 komentarzy:

  1. Mam pytanie zupełnie niezimowe. Ile włóczki potrzebne było na komunijną pelerynkę (cudnej urody, że o właścicielce nie wspomnę)i czy trzeba było zmniejszyć ilość nabieranych na początku oczek?
    Z poważaniem
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.garnstudio.com/lang/en/pattern.php?id=3554&lang=en
      tu bezpłatny wzór po angielsku
      włóczka alize lanagold i poszło 410m

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź.Wzór już dawno wydrukowany, chciałam tylko dopytać czy zmieniałaś ilość oczek nabieranych na początku, bo nie chciałabym, żeby wyszła za szeroka, a ja nie mam rozeznania, bo wracam do drutów po latach świetlnych nierobienia(ale się rozpisałam)
      Pozdrawiam.E.

      Usuń
    3. Nie ilości nie zmieniałam. Robiłam rozmiar S. Zmniejszałam rozmiar drutów sukcesywnie idąc w górę no i zwiększyłam ilość powtórzeń sekcji ostatniej
      z tego co pamiętam ;)
      Jak zrobisz to się pochwal coooo?
      Pozdrawiam A.

      Usuń
    4. Mam nadzieję,że będzie co;)E.

      Usuń
  2. Jakie słodkie mama robi dodatki swoim córkom. Jestem pod wrażeniem tak ślicznych rzeczy. Miłej zabawy na śniegu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za niezwykle miłe słowa
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Dobre rękawiczki to podstawa na zimę :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak rękawiczki musza być :)
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No fantastyczne! Postanowiłam sie nauczyć robić rękawiczki, wychodzą koślawe, ale dojdę do wprawy.
    Piękne zdjęcie córki! no i ja osobiście zazdroszczę dzieciakom dwutygodniowej laby (choć moje jeszcze czekają na swoje ferie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziekuję :) a co do rękawiczek, to pierwsze koty za płoty a potem jakoś już idzie do przodu :))))

      Usuń
  6. Taka mama to skarb
    śliczne dzieciaczki , jak tu takich nie kochać .
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę bo ja już się wprosiłam sama bez zaproszenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie