środa, 23 stycznia 2013

zimowa atmosfera

No i mamy zimę pełną gębą i chyba mi już całkiem umysł przymroziło, bo zapomniałam się pochwalić nowym berecikiem. 

DSC_8699-2

Berecik jest najnowszym projektem Lete, który razem ze sweterkiem są częścią pawiowego e-booka.

DSC_8696-2

Berecik podoba mi się bardzo, tylko ja w nim nie wyglądam, za to moja mamusia jest cała szczęśliwa, że go ode mnie dostała :)

Wzór: Peacock Eyes Beret by Justyna Lorkowska

Włóczka: Alize Lanagold

Druty: KP 3,5mm i 4,5mm

Jeszcze chwilkę i zaczynają się ferie. OBIE dziewczyny w tym roku opuszczają gniazdo i przyszły tydzień mamy wolny. :)

Już planuję wyjście do kina z małżonkiem :) dzierganie do upadłego :) może wypuszczę się na zakupy a bez dzieciowych przyległości może być to całkiem miłe doświadczenie :)

21 komentarzy:

  1. Berecik śliczny. Wzór chyba skomplikowany, co?
    Mnie berety nie pasują ( mam okrągłą buzię). To dobrze, że sobie odpoczniesz od dzieciarni. Życzę miłego dziergania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) a co do wzoru to serdecznie polecam, bo wcale nie jest trudny. Dzierga się szybko i bardzo przyjemnie

      pozdrowionka

      Usuń
  2. Bardzo ładny.
    Będziesz dziergać w kinie? Chciałam zorganizować u nas taki seans z lampkami (do świecenia nie z winem, chociaż czemu nie z winem) i z filmem bez napisów. Ponoć na Wyspach już takie seanse są. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Nie w kinie nie będę dziergać :) ale marzy mi sie taka prawdziwa randka z mężem.
      No takie seanse byłyby fajne, choć przy gładkich wzorach może być ciemno, bo nie patrzę na ręce

      Usuń
    2. Też nie patrzę, tylko potem na przykład muszę wycinać dziurę na rękaw w "Dahli", więc odrobina światła nie zaszkodzi.

      Usuń
  3. Beret jest śliczny! Życzę udanego odpoczynku!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) Może kiedyś i mi się uda takie cudo wydziergać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uda się uda, bo to wcale nie takie trudne. Wzór dobrze napisany to i dzierga się jak po sznurku. Zachęcam by spróbować

      Usuń
  5. A jest czym się chwalić, brawo,. Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie :) ja to w ogole nie widze sie w zadnym nakryciu glowy ha,ha,ha... ale moze kiedys zaczne nosic ;)

    udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      oj ja też nie widziałam się w nakryciach głowy ale jedyną akceptowalna przeze mnie formą jest teraz noszony stale żółty komplecik.:)

      Usuń
  7. cudownie! zazdroszcze tygodnia bezdzietnego !!!!!! ja tez tak chce :) zabrzmialo jak wyrodna matka ale naprawde czasem opadaja juz rece;) buziaki i do zobaczenia za niecaly miesiac xxxxx Izzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oj nie wyrodna, czasami coś trzeba mieć dla siebie. Przylatuj do mnie szybko i pogadamy bez dzieci i będzie fajnie :)
      tęsknie xxxxxx

      Usuń
  8. Berecik super!! Życzę Ci miłego odpoczynku:) Ciekawe kiedy zatęsknisz za pociechami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      zatęsknie pewnie już we wtorek ;)

      Usuń
  9. Ale zazdraszczam wolnego.
    A berecik cudny! Przepięknie się prezentuje w bieli.
    Dziękuję Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Berecik cudny bo i wzór cudny :))))
      To ja dziękuję Justynko

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie