niedziela, 3 listopada 2013

Carabe

No i po pięknym, ciepłym październiku mamy deszczowy i brzydki listopad. No ale co tam. Brzydka pogoda to i na dzierganie będzie więcej czasu :)

Prawdę mówiąc sweterek udziałam już w październiku ale pokazać mogę go dopiero dziś. Wczoraj wzór został wydany więc i ja bezkarnie mogę się chwalić swoją wersją.

Wcześniej nie mogłam go nosić bo było po prostu za gorąco. Lima grzeje jak piecyk jakiś.

DSC_6778

Zdjęcia zostały zrobione nad Wartą w Załęczu Wielkim.

DSC_6771

DSC_6783

wzór: Carabe by Justyna Lorkowska

włóczka: Drops Lima

druty: KP4,5mm

DSC_6853

DSC_6854

A teraz będzie mała prywata bo wczoraj moja kochana starsza córcia obchodziła ważne bo 10 urodziny. 100 lat kochana Majeczko.

DSC_6870

Dziecko w prezencie zażyczyło sobie worek do bujania i wyjście do kina na film o Jaśku Meli. Razem z dzieckiem i prezenty poważnieją ;)

DSC_6858

24 komentarze:

  1. Super ten sweterek, kolory świetne, i te guziki - po prostu rewelacja!
    Sto lat dla solenizantki!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację guziki są ekstra, cieszyłam się jak dziecko jak je kupiłam

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla córci ,
    Aniu wyglądasz ślicznie ,i jaki ładny zestaw róż z szarościom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a właśnie coś mnie w tym roku natchnęło z tym różem i szarościami. Zeszły rok miałam jakiś taki zielony bardziej ;)

      Usuń
  3. Sweterek cudo, piękne wykonanie:) 100 lat dla córeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten szalowy kołnierz. W jednym z "wyrzutków", które usiłuję skończyć właśnie taki sobie wymarzyłam, ale jakoś mi nie wyszedł, bo przedobrzyłam. Chciałam go zrobić taki dwuwarstwowy, składany na rogu (nie wiem jak to wytłumaczyć) i wyszedł za sztywny. Przerobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kołnierze szalowe są fajne tylko robienie ich sie stasznie dłuuuuuuży ;) przynajmniej mi :)

      Usuń
  5. Świetne prezenty :) Maja na zdjęciach coraz doroślejsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ehh a była taka maleńka jescze tak niedawno ;)

      Usuń
  6. 100 lat dla córci, sama bym sie pobujała w takim worku :)))
    A sweterek super, fajne zestawienie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw kolorów. Neonowe kolory z szarościami dobrze się komponują.
    Sweterek super i bardzo starannie wykonany.
    Uściski dla solenizantki.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota





    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek i bardzo ładnie dobrane kolorki :)
    100 lat dla córci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweter ja nie umiem zrobić takiego kołnierza niestety:( pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu umiesz - to bardzo proste mówię Ci

      Usuń
    2. a masz na niego jakiś dobry przepis??:)) pozdrawiam Basia

      Usuń
    3. Taki przepis to nie przepis bo można go sobie dowolnie dostosować do własnych potrzeb. Podczas robienia całej patki do okoła sweterka zaznaczasz sobie markerami miejsca od których ma zaczynać sie kołnierz. Potem jedziesz skróconym rzędami tyle razy jak bardzo chcesz żeby był gruby ten kołnierz. Możesz sobie sowolnie manewrować ilością tych rzędów i odstępami pomiędzy oczkami na których będziesz robić zwrot w skróconym rzędzie.
      Coś mi sie wydaje że mało pomogłam. Średnia jestem w tej materii jak trzeba komuś coś wytłumaczyć. Łatwiej mi pokazać niż opowiedzieć ;)

      Usuń
    4. Coś mi się rozjaśniło dzięki Twojemu opisowi:))) na pewno w jakimś stopniu mi to pomoże ale zobaczymy przy następnym sweterku:))) na razie wielkie dzięki:))) pozdrawiam basia

      Usuń
  10. Pięknie Ci w tym sweterku - rewelacyjne dodatki, mam guziki na myśli:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoją wersję! Jak róż, to właśnie z szarym :-) Oby cudownie Cię grzał!

    Jeszcze raz, 100 lat dla Majki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dziękuję bardzo lubię ten sweterek i cieszę się, że mogłam go przetestować dla Ciebie :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie