wtorek, 12 listopada 2013

Spotkania

Podobno listopad jest najbrzydszym miesiącem w roku. Jednak tym razem spotykają mnie same miłe rzeczy.

W ubiegły weekend miałam przyjemność poznać osobiście Justynkę – Lete.

image321

Justynka przyjechała do Wro na spotkanie e-dziewiarkowe. Jak zwykle było mega wesoło. Amok pomiędzy półkami z włóczkami przeplatany był fachowymi poradami i niezwykle miłą atmosferą :)

Nawet moje dziecię zakupiło swoje motki i teraz dzielnie siedzi i dzieje chustę ;)

IMG_8811ok

IMG_8797ok

Oba powyższe zdjęcia zostały skopiowane ze strony e-dziewiarka.pl

Powiem tak. Dawno nie spędziłam tak miłego weekendu i bynajmniej nie rozmawiałyśmy tylko o motkach, oczkach, drutach. Justynka jest niesamowicie ciepłą i sympatyczną osobą. Mam nadzieję, że takie sympatyczne pogaduchy powtórzymy jeszcze nie raz.

image376

ps. I jeszcze skopiuję jedno zdjęcie Justynowe bo be po prosu uwielbiam :)

1394077_580745591974190_91022916_n

6 komentarzy:

  1. Zazdraszczam Wam wizyty w e-dziewiarce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takiego spotkania.Miło na Was patrzeć.Ładne sweterki macie na sobie.Szkoda,ze wzory Justyny są w j.ang.Mało który jest po polsku.Zycze Wam wiecej takich spotkań.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, chyba wszystkie darmowe opisy są dostępne w dwóch językach, z pozostałych poki co można kupić dwa: Alecię Beth i Wampira. Już Ci tłumaczę dlaczego tak jest. Przede wszystkim zależy mi na tym by tłumaczenie było jak najbardziej polskie, czyli bez angielskich wstawek (niestety w Wampirze pozostały 3 skróty :-(. Moim celem jest przetłumaczenie opisu tak, byś nie musiała się posiłkować wersją oryginalną, a takie coś trwa. W najbliższym czasie będę starać się przetłumaczyć najpopularniejsze opisy, lecz proszę o cierpliwość, gdyż chcę by było to wykonane porządnie. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo.Będę czekać cierpliwie.Pozdrawiam b.serdecznie.

      Usuń
  3. Dziękuję jeszcze raz za przemiły pobyt. I te przemiłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zadroszczę wam takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie