sobota, 12 stycznia 2013

coś dla siebie

Ostatnio tak się złożyło, że robiłam mnóstwo rzeczy dla kogoś. Generalnie czas teraz nie jest najlepszy dla mnie. W pracy ogromny młyn. Dawno takiego już nie było. Przyszły wszystkie możliwe kontrole – no może tylko CBA brakuje hihihi. Choć to dopiero początek roku ja juz czuje się wypompowana i działająca na najwyższych, mega obrotach. No i na tych podkręconych obrotach zapragnęłam zrobić cos tylko dla siebie. Przypomniałam sobie, że kiedyś ogromna radość sprawiało mi czytanie NG. Nawet nie wiem dlaczego przestałam to robić. I z egoistycznych pobudek kupiłam sobie gazetkę i kalendarz na który polowałam juz dawno w Radiu Zet ale ciągle ktoś mnie wyprzedzał w siłowni umysłowej w Świecie według Blondynki.

DSC_8558

I w tym roku mam zamiar być dla siebie dobra i dobrze o sobie myśleć.

Nadszedł wieczór. Dzieci po kolacji, w piżamach, Małż czyta im bajki a ja zasiadam w moim ulubionym miejscu z moimi ulubionymi zajęciami w zasięgu ręki, wzroku i dotyku :)

DSC_8562

A w całym domu pachnie przepięknie mocno czekoladowym murzynkiem. Wiem wiem, przy moim rozmiarze pieczenie i co gorsza zjedzenie go grozi ehhhhh zwiększeniem objętości. No cóż, ale miałam być dobra dla siebie i przynajmniej dziś to co szkodzi mojemu ciału będzie wpływać kojąco na moją duszę.

DSC_8565

A jak ostygnie to przełożę go pysznym dżemem z czarnej porzeczki i poleję obłędnie gęstą polewą czekoladową.

11 komentarzy:

  1. Mniam... ale mi smaka zrobiłaś :D
    Trzeba czasem być dla samego siebie bardziej wyrozumiałym :P Jak człowiek za dużo od siebie wymaga jest mu bardzo ciężko...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, czasami trzeba, musze się tego nauczyć własnie :)
      a z murzynkiem powiem tylko że pachnie tak obłędnie, że już nie mogę się doczekać aż wystygnie

      Usuń
  2. Każdemu należy się odrobina luksusu, moje ciacho mam nadzieję doczeka niedzielnej konsumpcji. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam ale mi chętki narobiłaś tym murzynkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to do roboty :)
      banalne ciacho a ja pachnie i smakuje :)

      Usuń
  4. murzynek i sernik nie dodają objętości ;-P po prostu nie i już ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo tak zdecydowanie będę się tego trzymać i powtarzać jak mantrę :)

      Usuń
  5. Dobrze jest mieć pasję, bo sama praca jest okropnie wyczerpująca. Relaksuj się jak najwięcej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie