piątek, 4 stycznia 2013

uziemiona

Nowy rok przyszedł. Nowe robótki zaczęte ;)

DSC_8550

Mam takie pudełeczko, które stoi zawsze w salonie, żeby być maksymalnie pod ręką

DSC_8547

Hmm a co tam widać? Niebieska torebeczka – sweterek mężowski, rodzący się w bólach. Jestem na etapie całych pleców i 1/3 przodu. Powoli, powoli, ale do przodu.

Białe kartki w woreczku – tam prawie połowa cudnie zwiewnej chusty z ametystowej włóczki. Im jest większa tym dłużej się dłubie ale już nie mogę sie doczekać finału. Ciągle myślę jeszcze czy dodać koraliki.

Torba z materiału – a w niej to brązowe alpacowe cudo z pierwszego zdjęcia. Włóczkę dostałam pod choinkę, wzór stosowny posiadałam, więc żal było aby się to wszystko marnowało

I została mała reklamóweczka – a w niej same sekrety i o nich ciiiiiiii nic nie będzie ;) przynajmniej w tym poście.

To tyle dziewiarsko w nowym roku. Niestety nie mogę pokazać mojego pięknego nowego sweterka, który został skończony w ostatnich dniach grudnia.

DSC_8546

Rozłożyło mnie totalnie. Ostre zapalenie krtani i tchawicy. Liczę na to, że antybiotyk postawi mnie na nogi i nie będę już straszyć swoim głosem i czerwonym nosem i wtedy będę mogła zrobić sobie piękne zdjęcia ostatniego skończonego cudeńka

Pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia Ci życzę. Nie poddawaj się chorobie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wracaj do zdrowia jak najszybciej! :) bo się nie mogę doczekać ! :P
    Pozdrawiam gorąco i serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej i wykorzystaj chorobę, by wypocząć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia i pokaż co tam chowasz w tych torebkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rychłego ozdrowienia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia a tym samym szybkiego wykończenia robótek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No szkoda że Cię choróbsko uziemiło bo było wczoraj bardzo sympatycznie w e-dziewiarce. Wracaj do zdrowia i dziergaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Merhaba; örgülerinizi çok beğeniyorum:) Hastalığınız için Allah şifa versii, geçmiş olsun..

    Witam, lubię je bardzo :) örgülerinizi choroba versie Boga za uzdrowienie, aby ominąć

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje moje Kochane ze wszystkie serdeczne życzenia. Do zdrowia powoli wracam. Głos już prawie kobiecy ale chrypa masakryczna. No i we wtorek znów do roboty. Mam nadzieję, ze mi całkiem przejdzie bo w pracy młyn straszny i trzeba dużo siły, żeby podołać wszystkiemu.

    Olu ja wczoraj płakałam niemalże rzewnymi łzami, że po raz kolejny nie mogę przyjechać na spotkanie e-dziewiarki. Jestem strasznym włóczkocholikiem i brak mziania mi dokuczliwie doskwiera ;) No i tego dziewiarkowego gadania mi bardzo brak.

    Saadet Yamak çok teşekkür ederim! :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie