poniedziałek, 31 grudnia 2012

luzik party

DSC_8523

Podsumowania królują w ostatnim dniu starego roku. Może i ja się pokuszę o takie.

Dziewiarsko to był bardzo dobry rok, obfitujący w szereg sympatycznych wyzwań. Sporo się też nauczyłam i podszkoliłam technikę. Wzbogaciłam się o parę fajnych sweterków, zaczęłam chodzić w czapkach, ciągle mam coś w planach do zrobienia, a na drutach nie wieje nudą.

W życiu osobistym to był ciężki rok. Dał mi w kość bardzo. Jestem zmęczona ale i bardzo zadowolona, że wreszcie studia mam już za sobą, że jakoś z resztą bałaganu też sobie radzimy. Chciałbym, żeby ten 2013 choć troszkę lepszy pod różnymi względami.

A dziś… dziś jest u mnie w domu impreza pod tytułem luzik party. Przychodzą nasi najukochańsi przyjaciele. Będzie kupa dobrego jedzenia i sympatycznego humoru. Będą tańce przy transmisji imprezy z wrocławskiego rynku. Obowiązującym i wymaganym strojem jest domowa wariacja na temat ogólnie rozumianego luzu. Ja dziś wystąpię w moim ukochanym szarym, welurowym dresiku i na bosaka :) Dziewczyny w bluzach i rajtuzach. Będzie bardzo domowo i sushi-owo ;) Powyżej pyszne ślimaczki z ciasta francuskiego z pastą z suszonych pomidorów, oliwek i serka żółtego. Będzie też pyszna domowa pizza i super sałatki. Ukochana teścióweczka uraczyła nas obłędnym barszczykiem czerwonym na popitkę.

DSC_8522

Moi drodzy, życzę Wam wszystkim i każdemu z osobna, spełnienia marzeń, pragnień i aby ten Nowy Rok przyniósł same dobre chwile.

Szampan już się chłodzi :) w wersji dla dużych i w wersji dla małych

Bawcie się dobrze :*

6 komentarzy:

  1. Udanej imprezki i aby ten 2013 był dla Ciebie naprawdę udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanej zabawy i samych pogodnych dni w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzynastka jest szczęśliwa! :-) to będzie dobry rok!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ślimaczki wyglądają przepysznie,gdzie można znależć przepis?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję moje drogie za pomyślne życzenia. Oby choć troszke się spełniły to bedzie już bardzo dobrze. :)

    A jeśli chodzi o ślimaczki to ja je robię tak:
    opakowanie ciasta francuskiego
    pomidory suszone w oleju mniej więcej 1/2 słoiczka
    ser żółty 30dag
    oliwki czarne 1/2 małego słoiczka
    zioła jakie się lubi
    papryka 1/2 średniej wielkosci
    cebula 1 mała

    drobno siekam pomidory, oliwki, paprykę i cebulkę, ścieram do tego sera żółtego i mieszam na pastę. Doprawiam do smaku czym tam chcę

    Pastę rozsmarowuję na całym kawałku ciasta. Zwijam wg dłuższego brzegu do płowy i drugi też tak samo. Kroję na plasterki 2 cm. Układam na papierze do pieczenia i do piekarnika na złoty kolor siuuuup ;) średnio 15-20 min w 200 stopniach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie