piątek, 21 grudnia 2012

ciepełko

No i żeby nie było, że nic nie robię i jestem leń ;) Przedstawiam Państwu mój ulubiony tej zimy sweterek wykonany jako test dla Lete

DSC_8220-1

Jest mega ciepły, milusi i idealnie grzejący po nerach.

DSC_8184-1

Pupę też fajnie grzeje ;)

DSC_8210-1

A, że bardzo lubię tego typu sweterki to sobie pyknęłam drugi, a co

 DSC_8268-2

DSC_8265-2

wzór dostępny od przedwczoraj jeszcze świeży i pachnący: Grown-Up Cozy by Justyna Lorkowska

włóczka: Alize Superlana Maxi po niecałe 5 moteczków na każdy sweterek. Na niebieski więcej bo ma pupogrzeja i piękny kołnierz

druty: KP8mm i 9mm

No dobra, zmykam, bo czas mnie goni. Miałam nie dziergać prezentów, jak zwykle wyszło inaczej ;)

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie