środa, 5 grudnia 2012

taka ze mnie chwalipięta

Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa z powodu zdobycia pierwszej nagrody w Cozy for Winter KAL organizowanym przez Lete

A się chwalę, a bo jest czym, a wygrałam przecudnej urody moteczek włóczki Eleny Nodel i chyba nawet już mi się tli w głowie pomysł jak go spożytkować.

DSC_7572-1

Oto zwycięski komplecik, który kocham i towarzyszy mi codziennie wywołując zazdrość koleżanek.

A tak w ogóle to polecam zaglądanie do Lete's Knits bo już niedługo kolejny sympatyczny KAL.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :-)
    Wcale się nie dziwię, że wygrałaś, bo Twój komplecik jest cudny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje ;) juz podziwialam na Rav ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwal się chwal, bo jest czym :-)
    Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zasłużonej wygranej!
    Pięknie Tobie w tym żółtym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda zasluzona, bo komplecik naprawde przepiekny, w bardzo cieplym kolorze na zimowe dni. Gratuluje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik. Bardzo ładny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie