niedziela, 16 grudnia 2012

kolorowych jarmarków…

Dziś zupełnie niespodziewanie pojechaliśmy na Jarmark Bożonarodzeniowy

DSC_8102

A tam różności, piękności i słodkości całe mnóstwo :)

DSC_8103

DSC_8100

DSC_8095

Słuchaliśmy różnych bajek

DSC_8107

A babcia od Czerwonego Kapturka miała całkiem fajną włóczkę i nawet pozazdrościłam ;)

DSC_8108

I karuzela też była… ja od samego patrzenia miałam mdłości, a młodzież koooocha takie atrakcje

DSC_8114

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i przedświątecznie. W deszczu częstuję pysznym grzańcem wrocławskim. Spróbujcie bo warto jest mniam idealny na taką pogodę :)

DSC_8146

DSC_8122

DSC_8127

5 komentarzy:

  1. Kolorowo i świątecznie, dzięki za fotorelację! Wygada na to, że świetnie się bawiliście :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się ta ogromna choinka :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie na wrocławskim rynku i za grzańca dziękuję:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam...zresztą Wrocław kocham miłością prawdziwą, ale mam do niego taak daleko ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie