sobota, 1 grudnia 2012

magicznie

No i mamy grudzień. Jakoś tego nie czuję. Może jak śnieg popada? My dalej chorujemy. Ja już trochę lepiej ale Ewcia nadaj nie w formie. Chyba nie tak szybko wróci do przedszkola. No ale zobaczymy co będzie we wtorek.

W tak zwanym międzyczasie ;) powstał magiczny sweterek z okazji Magical MKAL od Eleny. Jak zwykle robótka dostarczyła mi wiele uciechy i aktywnie włączyła młode do współpracy.

DSC_7731

A tak na marginesie to widać po oczach, że dziecko chore i słabo uśmiechnięte.

DSC_7733

Zdjęcia kiepskie, no ale cóż poradzić jak z domu wyjść nie można. Mam nadzieję, że uda mi sie jeszcze w tym miesiącu zrobić fajniejsze zdjęcia sweterka.

Ewunia sama wybrała kolor włóczki, długość rękawów i wykończenie guziczkami.

Wzór: Magical by Elena Node

Włóczka: Alize Ecolana w pięknym makowym kolorze niecałe 3 moteczki

Druty: KP 3,25mm i 3,75mm

A najważniejsza w sweterku jest ona – kangurkowa kieszonka ;)

DSC_7732

7 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszedł. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ewuni zdrowia , piękny sweterek .

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek!
    a dziecię biedactwo :(
    moja Julka też kaszle i smarcze od 2 tygodni :(
    gdyby lekko pomroziło to pewnie byłoby lepiej..

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek śliczny a czerwony kolor trudno sfocić, zdrówka dla córci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ewuni w czerwonym pięknym sweterku. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :-)
    Piękny kolor :-) Córcia widać, że chora ... dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta kieszonka :) zdrowka dla malej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie