piątek, 4 marca 2011

Nowe pokolenie

DSC_5528

Rośnie mi drutowa maniaczka. Pierwsze kroki, a raczej oczka już za nią. Nauka idzie ciężko, ale z pełną pasją. Będzie jeszcze z niej dziewiarka pierwszy sort :)

Pasiasty, różowy sweterek ukończony. Obecnie w fazie blokowania i mam nadzieję, że jutro dam radę zaprezentować go w pełnej krasie na modelce.

A tak mi się przed chwilką pomyślało, że nie na darmo dostałam 4,5 z egzaminu z rachunku kosztów, bo moje dostawy włóczki są skalkulowane idealnie na czas. Jedna schodzi z taśmy produkcyjnej, a raczej z drutów i zaraz wchodzi druga. Tym razem przyszła mała paczuszka na specjalne testy kamizelkowe……

DSC_5532

W przesyłce były jeszcze zapakowane próbki włóczek i coś od razu wpadło mi w oko. Ciekawe czy myśl zmieni się w czyn :)

DSC_5534

A jutro babski wieczór z dobrym jedzonkiem, trunkiem no i oczywiście oglądając Lejdis. Będzie się działo

1 komentarz:

  1. No i właśnie dlatego chciałabym mieć córcię :-) Jakie skupienie!
    Kolorki piękne na kamizelkę wybrałaś. Będzie cudna.
    No i czekam na pasiasty raglanik :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie