niedziela, 7 sierpnia 2011

Grzyby, ryby i pan ślimak

Pochodziliśmy dziś troszkę po lesie. Mamy jedno taki sprawdzone miejsce, gdzie zawsze jeździmy na grzybki. Teraz jeszcze za wcześnie jest, ale rekonesans zrobiony. Jest socho jak pieprz, ściółka wyschnięta na wiór. Niepojęte to dla mnie jak to możliwe, że po takiej ilości deszczu, który spadł ostatnio w lesie jest aż tak sucho.

DSC_7408

A w domu pięknie pachnie suszonymi grzybkami.

Po porannym spacerze po lesie pojechałam do mamy do szpitala. To co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Jednak operacje laparoskopowe są genialne jeśli chodzi o dochodzenie pacjenta do zdrowia. W piątek poważna operacja, zakończona usunięciem nerki a w niedziele 75 letnia kobieta chodzi po korytarzu i wygląda jakby była na wczasach. Niesamowite. Mam nadzieję, że wynik histopatologiczny nie wykaże jakiegoś złośliwego dziada.

Wracając do domu weszliśmy do sklepu zoologicznego i troszkę zaszaleliśmy i nasze akwarium wzbogaciło się o 20 nowych rybek i jednego pana ślimaka, którego dostaliśmy w gratisie bo sam wskoczył do siatki :)

DSC_7410

Szkoda, że nie potrafię zrobić wystarczająco ładnego zdjęcia, żeby pokazać całe akwarium. Lubię patrzeć na tą szalejącą kolorową menażerię.

A tak w ogóle to padam na pysk dzisiaj. Zamknęłam w słoiki dziś wszystkie owoce jakie miałam w domu. Na zimę czekają już śliweczki w occie, gruszki w syropie, tarte jabłka przygotowane w sam raz do ciasta, no i parę słoiczków dżemu brzoskwiniowego. Nogi to wchodzą mi dziś do ….. w cztery litery. No ale teraz mogę zasiąść i wreszcie w spokoju zjeść kawałek szarlotki, który poswatał tak przy okazji.

3 komentarze:

  1. Ślimaczek śliczny, a i u mnie roznosi się zapach suszonych grzybów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no, niezłe zbiory jak na "za wcześnie na grzyby" :) jak chcesz, ja Ci mogę gratis podesłać trochę ślimaków, mam ich nieco w ogródku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ogródkowych ślimaczków to mam też pod dostatkiem :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie