niedziela, 14 sierpnia 2011

Wroclove

Tak przyznaję, otwarcie jestem zakochana w moim cudownym mieście. Zachwyca mnie codziennie i nieustannie. Uwielbiam tu żyć, mieszkać, pracować i funkcjonować. Dziś wzięło nas na spacer po starej sakralnej części. Bardzo blisko Katedry kiedyś mieszkałam i zawsze z wielkim sentymentem tam przychodzę.

DSC_7477

DSC_7480

DSC_7481

Zakochany most. Może w tym roku i nasza kłódka z okazji 12 rocznicy ślubu tam zawiśnie.

DSC_7476

No i sweterka jeszcze kawałek, a co obfocony bo bardzo ulubiony

DSC_7443

DSC_7444

Się kochają aż miło patrzeć

DSC_7458

4 komentarze:

  1. Hej, jeśli masz ochotę na spotkanie robótkowe w miłym gronie, to spotykamy się w czwartek o godz. 16 w lodziarni Barton w Arkadach Wrocławskich.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez jestem pod urokiem Wrocławia, kiedys mi się marzyło tam mieszkać ale wyszlo inaczej...a sweterek bardzo ładny i widac, że dobrze sie w nim czujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm widzę, że i ty szukasz miejsca w wirtualnym świecie :P
    P.S. wujek ZBYLU.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław jest śliczny. Koniecznie muszę się udać do ogrodu japońskiego.
    Jednak dla mnie zbyt szumny i hałaśliwy. Po ostatnim zoo, głowę miałam jak bania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie