czwartek, 7 kwietnia 2011

Markery

Po koszmarnej nocy, bo Ewunia uznała, że od 1:30 do 3:30 jest najlepsza pora na zabawę, przyszedł równie koszmarny poranek objawiający się budzikiem o 5:30. W pracy myślałam, że zasnę. W ogóle jakoś tak dziś ciężko, może przez ten silny wiatr wiatr. Miałam się uczyć, ale jak to zwykle bywa robi się wszystko byleby nie usiąść do nauki. No i dziś padło na markery. Zrobiłam dwa komplety składające sie z 5 sztuk. W każdym jest jeden troszkę inny wyznaczający środek :)

DSC_5867

DSC_5865

DSC_5866

Chyba zrobię sobie jeszcze czerwone i zielone jak mnie najdzie wena.

No niech już przyjdzie ta włóczka, bo nie mam na czym ich przetestować.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie