piątek, 22 kwietnia 2011

bieluch

Udało mi się go skończyć, więc jutro Maja oficjalnie się w nim zaprezentuje na święceniu jajek.

  • Wzór z głowy, wesoła twórczość
  • druty 3,5 i 2,75
  • włóczka Kotek 100% akryl
DSC_5995

DSC_5998

Świątecznie zrobiło się już też u mnie w domu za sprawą świątecznych wypieków, które są również radosną twórczością. Powstały barany do koszyczków i maleńkie babeczki dla dziewczynek. Sernik już stygnie w piekarniku, mięsiwo popieczone. Jutro tylko zostanie zrobić sałatkę, galaretkę i jakieś fikuśne przygryzki, no i ulubione ciacho mojego małża z jabłkami i budyniem.

DSC_5982

Moje piękne storczyki też zostały “ubrane” odświętnie

DSC_5983

Zakupiłam także piękne, ręcznie robione jajeczka.

DSC_5984

DSC_5987

No ale jak się ma takiego pomocnika to żadna świąteczna robota nie jest straszna :)

DSC_5988

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie