wtorek, 5 kwietnia 2011

Inne zabawki

Koleżanka z pracy poprosiła mnie, żebym naprawiła jej korale. Żaden problem, przecież swój sprzęt mam i potrafię to zrobić a i dobrych chęci też nie brakuje:)

No i wyciągnęłam z najdalszego kąta moje zabaweczki bardzo kobiece

DSC_5819

Naprawiłam korale i troszkę mnie poniosło ……….

…….. przy okazji zrobiłam sobie nowe bursztynowe kolczyki

DSC_5809

maleńką bransoletkę

DSC_5818

i korale, które jutro chyba ubiorę do pracy

DSC_5810

DSC_5813

Dobrze, że włóczka na nowe sweterki już do mnie powoli jedzie, bo bardzo brakuje mi dziergania strasznie.

2 komentarze:

  1. Fiu fiu, nie wiedziałam, że takie cuda robisz.
    A umiesz markery do oczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, ○ze umiem. Nie robiłam jeszcze ale jak pokombinuje to się zrobi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie