wtorek, 2 lipca 2013

My Kind of Sweater

Nie mogę się wprost doczekać publikacji wzoru przez Elenę Nodel. Nie było zakazu chwalenia się swoją testowaną wersją to się z dumą chwalę. Będzie można go zrobić w paru wersjach. Z długimi lub krótkimi rękawkami.

Moja wersja jest ciut zmodyfikowana, bo wydziergałam ciut dłuższe rękawki.

DSC_3296

DSC_3277

Sweterek zaczęłam robić w kwietniu i w sumie myślałam, że sie nie załapię na noszenie go aż do jesieni a tu taka niespodzianka :) Nie, absolutnie nie żebym się nie cieszyła się, że jest lato. Lubię lato, choć opalać się nie lubię. Zawsze jestem blaaaaaaada jak blada….. ;)

DSC_3278

A ten piękny budynek za mną to Wrocławski Dworzec Główny. Piękny jest. Kocham moje piękne miasto :)

DSC_3291

Wzór: jeszcze niedostępny – po publikacji podlinkuję go w tym miejscu

Włóczka: Drops Merino extra fine

Druty: KP: 3mm, 4mm, 4,5mm

DSC_3344

Miało być o czekoladzie. I proszę czekolada też była ;)

DSC_3310

Tak sobie pożyczyłam od córki przecudnej urody kolczyki. Dobrze mieć dziewczynki w domu ;)

17 komentarzy:

  1. bluzeczka cudo a kolczyki idealnie do niej pasują, świetnie czekoladowa :) Pstro

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka, chyba trudny jest ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) a wzór wcale nie jest taki trudny, polecam :)

      Usuń
  3. Piękna bluzeczka! Kolczyki boskie :) - mniam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka! Bardzo misterna i chyba też naprawdę trudna! Nie próbowałam jeszcze wrabiać w robótkę żadnych wzorów... Mam w planach popróbować najpierw na czapce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A to jest dopiero mój drugi raz z wrabianymi wzorami. Też ciągle się uczę i nie będę ukrywać, że ten wrabiany kawałek robiłam dłuuuugo ;) ale jakoś poszło :)

      Usuń
  6. Bluzeczka śliczna!, a co do kolczyków - jako łasuch, też bym się na nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      A kolczyki są mega, młode dostały jeszcze kolczyki w kształcie maleńkich babeczek z owocami. Genialne są :)

      Usuń
  7. super bluzeczka nie mogę się doczekać wzoru pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a wzór z czystym sercem polecam. Jakoś w sierpniu albo we wrześniu Elena chce go opublikować z tego co pamiętam

      Usuń
  8. Bluzeczka śliczna! Ja niezbyt umiem wrabiać wzory - nie radzę sobie z ciągnięciem nitki z tyłu robótki. Tak ją ciągnę, że smętnie zwisa... Kolczyki rewelacyjne! Ale co zauważyłam - trampki! Kupiłam synowi właśnie takie czerwone na obóz, a on kategorycznie odmówił założenia czerwonych trampek! (nie wiem - chłopcy nie noszą tego koloru?). Widzę, że Ty nosisz takie trampki i świetnie to wygląda - pomyślałam, że też będę chodzić w tych "synowych" bo na razie mamy taki sam rozmiar buta.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A co do wrabianych wzorów to jak nitki mam na palcu dwie razem i wcale ich nie naciągam tylko przerabiam tą nitką której kolor aktualnie potrzebuję a jak zmieniam kolor to zagarniam ja od razu bezpośrednio z palca, aaa i jeszcze całość przerabiam na ciut większych drutach niż resztę, zapobiega to temu własnie naciąganiu :)
      Kochana trampki to jest to. Kocham je i polecam. ja swoje dostałam w prezencie urodzinowym od małżonka. Jak młode chodzić nie chce to mama niech mu zabierze a co mają się marnować ;)

      Usuń
  9. zdolniacha !!! jak zawsze perfekt :)izzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie