niedziela, 21 lipca 2013

w odwiedziny

W ten weekend wybraliśmy się do Mai na obóz w odwiedziny. Co prawda dopiero w niedzielę był dzień dla rodziców, ale my ruszyliśmy w trasę już w piątek po pracy. Postanowiliśmy też troszkę pomieszkać pod namiotem. Jednak Maja zobaczyła nas dopiero dzisiaj :)

DSC_3461

DSC_3479

Las pachnie tak pięknie, szyszkami, żywicą nagrzaną słońcem. Uwielbiam ten zapach – słodko leśny

DSC_3491

A dzisiejszy poranek przywitaliśmy mszą obozową.

DSC_3532

DSC_3544

Najpierw obowiązki – apel poranny…..

DSC_3550

…. a potem już tylko przytulasy i cały dzień tylko dla nas :)

DSC_3549

DSC_3566

Mój harcerski elfik mieszka w …

DSC_3569 

Jak chcesz być ojcem supermenem to musisz mieć siłę jak supermen ;) bo jak cię dzieci obsiądą to już nie puszczą i noś je człowieku wszędzie

DSC_3614

Maja z obozu wraca dopiero za tydzień. Ciekawe czy da się z niej zmyć ten leśny kurz, bo na razie jej nogi wyglądają jakby nadawały się do prania w pralce hehehhe ;)

DSC_3556

Dziecko brudne i pogryzione, ale za to dziecko zadowolone. Już mi zapowiedziała, że w przyszłym roku też jedzie :)

To był bardzo miły i sympatyczny weekend. Takie mini wakacje w pigułce.

DSC_3580

DSC_3588 DSC_3583

No i przypomniałam sobie jak to ja byłam kiedyś harcerzem. To były fantastyczne czasy ehhh

7 komentarzy:

  1. Ah stare dobre czasy - ale chyba harcerstwo tez juz nie takie...
    Uwielbiam tak samo jak ty las latem, nagrzane słońcem twawy i mech, maliny i poziomki..
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwy rodzinny czas i nie ważne pogryzione nogi:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia również mi przypomniały o obozowej przeszłości :) Zdarza mi się to wspominać z mężem, bo właśnie na jednym z takich obozów się poznaliśmy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia - wycieczka pełna wrażeń !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotki! Pamiętam jak mnie rodzice odwiedzali na takich wyjazdach. To musiał być piękny dzień dla was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo nastrojowe i takie pachnace zdjecia! prawie jakbym tam z Wami byla!!! sciskamy mocno - hutchinsy xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie