niedziela, 28 lipca 2013

Ohh Summer

Gorąco, może nawet zbyt gorąco, ale po tej koszmarnie długiej zimie to nawet się cieszę, że jest tak upalnie. Dziecko starsze wróciło z obozu. I dobrze, bo już bardzo tęskniłam. Został miesiąc wakacji, miesiąc upału, miesiąc beztroskiej zabawy. Jeszcze przed wakacjami miałam przyjemność testować wzór, który uczestniczył w tajemniczym KAL’u u Eleny.

DSC_2718

DSC_2716

Wzór: Ohh Summer by Elena Nodel

włóczka: Alize Cotton Gold

druty: KP 3,5mm

Bluzeczka jest fantastyczna, sama chciałabym taką nosić. Myślę, że do biura byłaby idealna.

We Wrocq dziś żar leje się z nieba niemiłosiernie, nawet teraz jest ponad 28 stopni na dworze. Nie dało rady siedzieć w murach, więc jak zwykle ogródek zapewnił nam całą moc atrakcji ;)

DSC_3713

DSC_3712

DSC_3718

A ja? Ja cały czas z drutami wełnę obracam. Sweterek na kolanach aż parzy i włóczka między palcami nie chcę się przesuwać, ale dziergam dzielnie. Zostały rękawy i listwa na guziki. jutro podobno ma być jeszcze gorzej niż dziś. Ciekawe czy wygram ze sobą i pchnę dalej sweterek czy się poddam do momentu aż upał ustąpi.

Burzy mi się chce. Takiej z pierunami. Dobre trzy tygodnie porządnie nie padało.

4 komentarze:

  1. ech, u nasz dziś zagrzmiało raz, pokropiło i znowu nagrzało. smutek ;-)
    modelki masz prześliczne! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu i tak jesteś twarda sztuka. Mi nad głową dzisiaj wiszą dwie próbki i nijak się za nie w tej gorączce nie mogę zabrać :-/
    Piękny ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo...też bym chętnie taki sweterek założyła.
    Zdjęcia przecudowne, takie radosne i beztroskie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta Twoja Pierworodna to kręgosłupek ma chyba z gumy :) Sweterek widzę nie tyle ładny - co radochę sprawia Latorośli :) pozuje zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie