środa, 24 lipca 2013

Alice in Wonderland

Wzór opublikowany więc mogę się oficjalnie pochwalić moim najnowszym udziergiem. Bluzeczka jest genialna. Choć robie na drutach juz tyle lat to zawsze do bawełny podchodziłam jak pies do jeża. Postanowiłam się przełamać i tym razem do testu użyć własnie włóczki bawełnianej. Efekt końcowy jest taki jak sobie wymarzyłam. Bluzeczko tuniczka jest genialnie lejąca, wygodna i fantastycznie przewiewna. Myślę, że Alize Bella zagości na stałe w moim katalogu ulubionych włóczek.

DSC_3618

Wzór jest testem wykonanym dla Lete dorosłej wersji sukieneczki dla małych księżniczek. Tuniczka wykonana metodą na “C” (co ja tego wymówić nie potrafię i o zapamiętaniu nazwy także nie ma mowy ;)

DSC_3623

DSC_3627

Wzór: Alice in Wonderland by Justyna Lorkowska

włóczka: Alize Bella Batik Design

druty: KP3,5mm i 3,0mm

DSC_3685

DSC_3683

DSC_3643

Wzór gorąco polecam, bo jest typowo letni i bardzo wygodny

DSC_3657

DSC_3668

9 komentarzy:

  1. Fajna bluzeczka i ładnie w niej wyglądasz.Bawełna BELLA ALIZE jest super.Robi się z niej genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Piękne kolorki a także wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tym wzorem. W mniejszych rozmiarach jest ok, ale dla pełniejszych kształtów taki kształt ramion (rękawek?) trochę mi nie pasuje. Całość ładnie wygląda na sylwetce, z tyłu i na biuście układa się pięknie, a tego się czepnę. Też masz takie odczucia, czy to tylko moje wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. To zapewne ta kawa! Super!Pięknie wyszła! Wzór na pewno godny uwagi! Alize Bella mówisz... zaraz sobie wygoogluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka :-) I nawet wzór zakupiłam w tamtym tygodniu ;-)
    Dziękuję za podpowiedź dotyczącą włóczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tunika! Do bawełny podchodzę tak samo jak Ty, ale może się jednak skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna tuniczka bardzo ładna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna! świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie