niedziela, 7 lipca 2013

letnio

W tym roku bardzo mocno rzuciłam sie w wir bawełniany. Najpierw sama rozplanowałam sobie bawełniane robótki. Miało być letnio i przewiewnie. Zachciało mi sie strasznie czegoś takiego w sam raz na upały. Długo biłam się z myślami nad wyborem koloru. Miało być na niebiesko ale będzie kawa z mlekiem, taka warstwowa late. Choć do ukończenia robótki zostało mi tylko 5 cm to uchylę tylko małego rąbka tajemnicy :)

DSC_3417

Już nie mogę się doczekać końca i już wiem, że tuniczka będzie moją ulubiona tego lata. Ale o niej będzie osobny post – po publikacji wzoru rzecz jasna :)

Drugą bawełnianą robótką planowaną na to lato jest cardik w paseczki. Nie wiem co to z tego będzie ale natychłam się na bawełnianą wersję tego wzoru klik. Tak sobie myślę, że będzie miło pójść w nim wieczorkiem na spacerek z psem lub w chłodniejszy dzień narzucić na grzbiet i iśc do pracy

DSC_3414

I to miał być koniec letniego dziania w tym roku. Jednak moi kochani przyjaciele zadbali o to bym miała zawsze pełne ręce roboty i obdarowali mnie samymi pięknościami.

DSC_3415

Z mietówki mam ochotę udziać jakiś roznegliżowany ;) top. Wzoru na oku nie mam, więc jestem otwarta na podpowiedzi i sugestie.

Drugim przecudnym prezentem była niesamowicie miękka i chłodna włóczka z trzciny cukrowej

DSC_3362

Moteczki są cztery więc pole do popisu mam pełne. Coś tam rodzi mi się w głowie jak na to patrzę. Przeglądam gazetki i inetrnet. Chcę żeby to było coś ekstra :)

Ale, przecież mamy lato – wakacje to i dziś było u nas wakacyjnie. W każdym z nas jest trochę dziecka, ale dziś to trochę owładnęło nami bez reszty ;)

Zrobiliśmy dzieciakom niespodziankę i poszlismy do rodzinnego parku rozrywki. Wiem, wiem. Powinno być na świeżym powietrzu, ale dziś było pod dachem, ale za to bardzo intensywnie. Jutro Maja jedzie na obóz więc dziś wszyscy razem cieszyliśmy się swoją obecnością.

DSC_3366

DSC_3371

DSC_3378

DSC_3383

DSC_3389

DSC_3394

DSC_3408

…..a od jutra, przez całe 3 tygodnie ….. “wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni, gdy nie ma w domu dzieci to jesteśmy”….. ;) baaardzo grzeczni ;)

10 komentarzy:

  1. O mamo jak ja Wam zazdroszczę! My po przyjeździe do Łeby z dzieciakami podjęliśmy decyzję, ze za rok choć na kilka dni, ale sami musimy wybyć. Bawcie się dobrze!
    P.S. Widziałaś bluzeczkę Gemini Jane Richmond? Może ta ci się spodoba na tę miętówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki wyjazd bez dzieciaków też mi się marzy. Pewnie kiedyś to zrobimy. Niestety teraz do roboty trzeba chodzić a urlop dopiero w sierpniu.

      Pooglądałam to Gemini i co tu kryć zgapię chyba od Ciebie te rękawki bo mi zię bardziej podobają ;)

      Usuń
  2. Ten latte kojarzy mi się z włóczką bawełnianą, którą ja przerabiam, tylko ja mam ciemne i jasne kolory, ale mówiłaś, że cięłaś ją, więc może to ta? :) Projekt w paseczki jest świetny - warto go mieć! Pomóc nie mogę w wyborze projektu na pozostałe włóczki, bo jakoś dziś myśli mi się kiepsko... Cudownie spędziliście dzień! My byliśmy wczoraj u Starszego na obozie i "wypożyczyliśmy" go na cały dzień, który spędziliśmy na rowerach! Było fantastycznie! Aż zazdroszczę wyjazdu obu pociech, moja mała jest za mała (3,5 roku), więc jeszcze musimy poczekać :)
    Czekam z niecierpliwością na finisz sweterka latte!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bawełenka alize bella.
      Ogarniam się jakoś po wyjeździe dzieciaków i mam nadzieję, że dziś uda mi się ją skończyć, ale tak jak juz gdzieś tam pisałam prezentacja będzie po publikacji wzoru więc chwilkę trzeba się uzbroić w cierpliwość :)

      Usuń
  3. Ależ piękne włóczki! To masz teraz pole do popisu!!! Zazdroszczę ;) Szczególnie tej z trzciny cukrowej - dla mnie to kompletna nowość! Mam nadzieję, że jak coś z niej powstanie, to może napiszesz jaka jest w robótce i w noszeniu :) A ta kawa z mlekiem jest przepiękna! Mój kolorek :) Czekam na fotki! Może też mogłabyś dodać namiary na tę kawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nowość z tą trzciną cukrową. Jak wrzucę ją na druty to oczywiście podzielę się wszystkimi spostrzeżeniami.
      Namiary na kawkę będą ale i owszem po publikacji wzoru przez Lete. :)
      Pozdrowionka

      Usuń
  4. Na tą miętę to polecam coś takiego http://www.ravelry.com/patterns/library/spring-is-pink
    będzie ładnie wyglądało a i wzorek prosty :)) a poza tym wszystkie włóczki piękne nie mogę się napatrzeć pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na springa chyba mi nie wystarczy bo mam tylko 4 kuleczki udzieję z tego coś małego i będzie to bardziej topik niż sweterek. Ale baaardzo dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  5. Ale fajne to miętowe! Dziergałabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętka jeszcze grzecznie czeka, ale w głowie pomysł sie kluje

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie