wtorek, 31 grudnia 2013

:)

Jeszcze rzutem na taśmę pokuszę się o małe podsumowanko robótkowego roku 2013

A więc wydziergałam 46 rzeczy na drutach, w tym

9 swetrów
7 chust
łącznie 8 sweterków dla dzieci
5 par rękawiczek
6 komnów i
11 czapek, a w planach do końca roku mam jeszcze jedną
W tym roku przez moje palce przewinęło się prawie 20 000m włóczki.
to był dobry, pracowity rok

DSC_7816

Jak widać czapki produkują się ciągle i ciągle. Wzór ten sam co poprzednio I Heart Cables by Justyna Lorkowska. Włóczka też ta sama.

Rok się kończy więc chcę Wam jeszcze raz złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne. My dziś bawimy się w stałym gronie przyjaciół w domu. Pewnie jak co roku będzie wesoło i rodzinnie.

Bawcie się szampańsko, ja spadam do kuchni szykować pyszności.

DSC_7839

Te wszystkie serca są dla Was z podziękowaniem, że tu zaglądacie.

4 komentarze:

  1. Aniu gratuluje pokaznego zbioru! Jednoczesnie życzę kolejnych udanych projektów. Piękna czapa, widziałam już na rav, córcia pięknie w niej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku 2014
    Zdrowia ,szczęścia ,pomyślności ,i radości z prowadzenia bloga,i ogrom pomysłów .
    Życzy Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wiele zdrowia, radości i spełnienia marzeń w nowym roku 2014, oby był jeszcze lepszy od mijającego.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie