niedziela, 29 grudnia 2013

po świątecznie

Z aromatyczną herbatką w dłoni, po uroczym spacerku z moją rodzinką, po mszy w Katedrze, po wysłuchaniu listu duszpasterzy o gender już nie irytując się mogę wreszcie opowiedzieć o moich świętach :)

No cudnie było. Rodzinnie, wesoło i sympatycznie. Korzystając z okazji złożę Wam moi drodzy najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok 2014, aby przyniósł nam mnóstwo pięknych kolorowych motków i ciekawych pomysłów na robótki. Życzę Wam aby to był dobry rok, bez niemiłych niespodzianek.

Zapraszam do obejrzenia paru zdjęć jeszcze świątecznych

DSC_7665

DSC_7673 

DSC_7682

Odwiedzaliśmy też inne choinki ;)

DSC_7701

A dziś wybraliśmy się do ruchomej szopki. Ehhh pamiętam jak byłam dzieckiem i odwiedzałam to miejsce to oczy otwierały mi się baaaaardzo szeroko na te wszystkie cuda.

DSC_7778

DSC_7781

A tak w ogóle to wpadłam w cug czapkowy i robię jedna po drugiej jak szalona. Wczoraj usiadłam i uwiłam różowego cukiereczka dla Ewuni.

DSC_7788

wzór: I Heart Cables by Justyna Lorkowska

włóczka: Alize Lotus

druty: KP3,25mm i 3,75mm

DSC_7797

DSC_7804

Reszty czapeczek albo jeszcze nie mogę pokazać albo już rozeszły się po ludziach :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. samych cudowności w Nowym Roku! :-) niech będzie dobry i szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne zdjęcia ,widać na nich jak bardzo jesteście ze sobą związani i że rodzina zawsze na pierwszym miejscu .
    I ja życzę Ci pięknych prac na ten Nowy rok
    i wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla całej wspaniałej Rodzinki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie świątecznie rodzinnie :)

    Przyjemności w dotyku, słodkości w przełyku.
    Szelestu w kieszeni, i słońca promieni.
    Oraz by rok 2014 cały, po prostu był wspaniały.
    Pstro

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj.Czytam Twojego bloga i bardzo mi się podoba. Napisz mi proszę jak przerabiasz warkocze w tej różowej czapeczce, że zwężają się ku górze. Patrzam, patrzam i nie kumam. Help. Pozdrawiam Jola i też z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie