sobota, 14 grudnia 2013

Bartuś

A w zasadzie Skrzynia ;)

W zasadzie nie zdarza mi się chwalić tym, że kogoś znam. No ale w tym przypadku będę się chwalić. Znam Bartka Skrzyńskiego, który w zeszły wtorek dostał nagrodę Rzecznika Praw Obywatelskich. Wyborcza o Bartku, Rzecznik o Bartku, Wrocław o Bartku. Zachęcam do lektury.

DSC_7274

Jestem taka dumna i wzruszona, jednak trudno mi się do tego ustosunkować inaczej. Dla mnie Bartek to od zawsze Skrzynia ;) chodziliśmy razem do podstawówki, znamy się jak łyse konie. Bartek jest najlepszym przyjacielem mojego Piotrka i chrzestnym naszej Ewuni. Pomimo tego, że Bartuś robi dużo dobrego dla osób niepełnosprawnych, zmienia sposób myślenia o osobach niepełnosprawnych jest świetnym kumplem i wesołym facetem. We Wrocławiu wszystkie miejsca publiczne są “sprawdzone” przez Bartka pod kątem dostępności. Prawie wszystkie autobusy są niskopodłogowe, Opera, teatry, kina są przystosowane, lotnisko, dworzec i tak mogłabym dalej i dalej.

Ja znam Bartka od tej prywatnej strony. Potrafimy razem żartować i śmiać się a Bartek ma dużo dystansu do siebie i świata. I nie jedno razem przeżyliśmy.

DSC_7273

Wyprawa do Warszawy była super. Bardzo emocjonalna. Warto było to przeżyć.

DSC_7358

Bardzo dawno nie spotykaliśmy się w takim gronie. Wszyscy przyjaciele razem :)

DSC_7586

I każdy chciał mieć zdjęcie z gwiazdą ;)

DSC_7498

2 komentarze:

  1. Wspaniały Człowiek! To zaszczyt być jego przyjacielem.
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle, ze jak czlowiek ma takich przyjaciol to wszystko jest mozliwe. W koncu, jak powiedzial, jestesmy Jego skrzydlami :) strasznie fajnie bylo jak przyjechaiscie do Warszawy :) M.S

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie