piątek, 20 grudnia 2013

Parentheses

Ja nie wiem, czy to ja jakaś mało sprytna jestem w tym roku, czy ktoś mi czas skrócił. Dni pędzą jak jakieś oszalałe i nie wyrabiam się na zakrętach ;) no ale dziś będzie o czapeczce.

Czapeczka jest bardzo sprytna bo można ją nosić zarówno na prawą jak i lewą stronę

DSC_7113

DSC_7628

Praca nad tą czaspeczką była niezwykle wesoła i przyjemna. Strasznie mnie rozbawił fakt, że jednej pani motyw na czapeczce kojarzy się z cipkami. No mnie ni jak, ale dzięki temu czapkę wydziergałam ekspresowo od jednej pipki do drugiej i jakoś poszło heheheh

wzór: Parentheses by Justyna Lorkowska

włóczka: Rozetti Yarns First Class

druty: KP3,5mm i 4,00mm

Do opisu czapeczki dołączony jest także opis na szyjogrzej. heheh przecież każdy chciałby mieć taki pipkowy komplet. Kocham tą nazwę i to skojarzenie. No permanentnie mnie rozbawia :)

DSC_7100

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie