poniedziałek, 25 lutego 2013

wiosenne winogrona

Odganiam, odstraszam i przepędzam tą zimę jak tylko mogę. Mam jej serdecznie dość. Im jestem starsza tym mniej mam do niej cierpliwości. Wiem, wiem, moja przyjaciółka mi mówi “zacznij jeździć na nartach to będziesz na zimę czekać” hmmm może kiedyś, ale dziś chce mi się wiosny. No a jak się człowiekowi czegoś chce to z pragnieniami nie należy walczyć ;)

A oto kolejny przecudny teścik dla Lete. Wiosenny, obfitujący we włoskie winogrona i liście laurowe, cieniutki, choć ciepły otulaczo-ocieplaczyk na szyję. Kolorek w sam raz wiosenny.

DSC_9049-1

DSC_9035-1

DSC_9044-1

wzór: Avventura Cowl by Justyna Lorkowska

włóczka: Drops Fabel

druty: KP3,5mm

DSC_9042-1

15 komentarzy:

  1. kolorek uroczy ;) wlasnie w podobnym robie sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, widziałam i czekam na efekt końcowy

      Usuń
  2. Bardzo ładny. Pasuje Ci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo wyrazisty kolor ;) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny otulacz :)) I bardzo twarzowy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor faktycznie wiosenny! Super otulacz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo tej wiosny to juz mi sie chciało stąd ten fuksjowy

      Usuń
  6. Sama bym potestowała ;-)
    podoba mi się. Aż szkoda, że zima dobiega końca (mam nadzieję!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też się cieszę, że się kończy bo kominek jest na wiosnę do płaszyka :)

      Usuń
  7. Może wywołasz tymi kolorami wiosnę ;) Nie obraziłabym się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie