niedziela, 17 lutego 2013

tadaaaam

Uwaga w tym wpisie będę sie chwalić. Dużo będę się chwalić.

Po pierwsze moje młodsze dziecię wczoraj skończyło lat 4. Ewa jest naszym mały cudem potwierdzającym fakt, że nie ma rzeczy niemożliwych i nawet jak lekarze mówią, że sie nie uda to czasami się udaje. Ewa jest najsłodszą moją pchełką, jest moim mądraskiem i uśmiechem. Jest rezolutna, jest zabawna, jest empatyczna, jest cierpliwa, jest małym słoneczkiem.

Choć nie jestem cukiernikiem tort upiekłam ;) po społu z małżonkiem

DSC_8999

Po drugie wczoraj starsze moje dziecię zdobyło Wicemistrzostwo Polski w Belly Dance Oriental International Dance Organization w kategorii solistek do lat 11. Jestem z niej taaaaka dumna. Maja bardzo się stresowała, bo to był jej pierwszy publiczny występ na takiej imprezie. Te wszystkie  światła, sędziowie, telewizja, inni uczestnicy, no i fakt, że miała temperaturę nie sprzyjały skupieniu. Okazało się też, że jedna dziewczynka ma taką sama muzykę jak Majeczka. tak czy inaczej udało się.

DSC_8934

DSC_8898

DSC_8897

DSC_8893

A dla chętnych filmik z występu :)

Krawcową nie jestem, ale kieckę po społu z małżonkiem skleciliśmy. Błyszczało i wszystko falowało :)

A dziś byliśmy w Operze z okazji imprezy mikołajowej ode mnie z pracy. Hmm w sumie trudno to nazwać spotkaniem mikołajowym, bo już dawno po świętach, ale i tak było miło i sympatycznie. Przedstawienie w sam raz dla małych dzieci, słodyczy w sam raz :) zęby się nie popsują, ale w paczce był jeszcze bilecik do rodzinnego parku rozrywki. Moje dziewczyny już nie mogą się doczekać pójścia :)

DSC_8971

DSC_8961

No dobra dziś mało treści, bo konsumpcja czeka ;)

DSC_9001

13 komentarzy:

  1. Córcia fantastycznie tańczyła! Brawo gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam :) Zdolna mała tancereczka :) Też bym była dumna ! Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz powody do dumy i słusznie, że się chwalisz! :)
    Jestem pod wrażeniem Twoich wyczynów cukierniczych i krawieckich, serio!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dała czadu Maja! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! Ale się działo! Piękny tort, a występ jeszcze lepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się czym chwalić! Gratuluję Córek i życzę jeszcze wielu powodów do dumy!...jak byłam dzieckiem, marzyłam o takiej kiecce;)...zresztą dzisiaj też bym taką nie pogardziła – jest fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla córeczki. Słdziuchne dziewczyny, a upieczenia tortu gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te nasze dzieci... :)) Możesz być dumna z córci, gratulacje i życzenia dla czetrolatki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jest czym się chwalić zatem gratulacje dla Was wszystkich!
    I uściski dla czterolatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję WSZYSTKIM za życzenia i ciepłe słowa. Jest mi niezmiernie miło Was tu gościć. Chciałabym przeprosić, że nie odpowiem i nie podziękuje każdemu z osobna, ale natłok zajęć w tym tygodniu po prostu mnie przywalił. Liczę na to, że wkrótce sie ogarnę i wyjdę na prostą.
    Jeszcze raz bardzo mocno dziękuję za wszystkie miłe słowa, które uskrzydlają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Majki! :) Widziałam filmik z występu - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie