sobota, 23 lutego 2013

nasionko

Dziś podobno jest Ogólnopolski Dzień Wali z Depresją, no to walczę ;)

Poranek przywitał mnie pięknie, bo aż 4 wykiełkowanymi kalarepkami ;)

DSC_9010

Nasionka zostały pieczołowicie wysiane do mini szklarenki kilka dni temu przez naczelnego ogrodnika naszej rodziny.

DSC_9009

Na moim parapecie zdecydowanie już wiosennie. Papryczka już całkiem spora :)

DSC_9011

Walczę z depresją i byłam dziś u fryzjera. Nie dość, że mam nową fryzurę to jeszcze pogadałam sobie miło z dziewczętami. Fajnie tak się oderwać od wszystkiego na chwilkę. Mam jeszcze jeden depresjoodgarniaczacz :) Piękny precelek koralowej, prześlicznej włóczki, którą dostałam wczoraj od Izuni. Jest tak absolutnie przepiękny, że myziam go i miętoszę cały czas i rozpływam się nad każdym centymetrem

Izuniu DZIĘKUJĘ XXXXXXX

DSC_9013

Dziś nic, absolutnie nic nie zepsuje mi humoru. Nawet ten śnieg, który ciągle pada.

11 komentarzy:

  1. Mi też by poprawił humor taki precelek :D
    Świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się dziś hibernuję, nawet nie mam siły sprzątać ;-) po odwaleniu śniegu mam ochotę już tylko spaaaaaaaaać.
    włóczka boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odstresowacze sobie fundujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tę zimę trzeba przetrzymać w dobrym zdrowiu psychicznym ;)

      Usuń
  4. Witam
    Właśnie zamawiam włóczkę na pelerynkę komunijną i chciałam się upewnić, czy poszło Ci 410m, czy 410g
    E.

    OdpowiedzUsuń
  5. O dzięki Ci Dobra Kobieto, bo jakoś mi się za mało wydawało.
    Pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kochana! z przyjemnoscia kolejne wloczki beda xxxx buzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie