sobota, 9 lutego 2013

pawich oczek czar

Ostatnio dużo się u mnie dzieje na drutach. Dziergam jak oszalała, bo terminy gonią. Nie wszystkie udziergi mogę tak od razu pokazać, bo większość z nich to są testy a na “prywatne” dzierganie nie starcza czasu.

No i tu kolejny, fantastyczny wzór Lete z kolekcji z pawim piórkiem. Tym razem przepiękne mittenki.

DSC_8753-1

Miałam to szczęście, że wzór widziałam już jakiś czas temu i zanim dostałam go do testowania wiedziałam, że chcę się nim podzielić. Szybko uzgodniłam kolory z moimi kochanymi babeczkami i powstały dwie pary. Czerwona dla Agusi i szara dla Izuni.

DSC_8787-1

Wzór: Peacock Eye Fingerless Mitts by Justyna Lorkowska

Włóczka: czewona Alize Ecolana, szara Alize Lanagold

Druty: odpowiednio KP3,5mm i 4,0mm oraz 3,0mm i 3,5mm

Jak zwykle wzór polecam w ciemno. Można go kupić osobno jak i w całym e-booku ze wszystkimi pięknotami z pawich piórek.

DSC_8767-1 

DSC_8788-1

Dla siebie też zrobię :) Fuksjowe.

Ale o tym i o innych pięknych kolorach napiszę jutro jak zaświeci słońce i będę mogła zrobić zdjęcia uroczym włóczkom, które kupiłam dziś przy okazji spotkania w e-dziewiarce. Ehhhhh szkoda, że tylko raz w miesiącu są. Było bossssko.

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie