czwartek, 1 marca 2012

zielona Ola

Wczoraj zakończyłam test sweterka Aleksandra wg wzoru Hani. Wzór dostępny juz wkrótce.

Liczyłam, że dziś zaświeci piękne słońce i zielona Ola pokaże swoje najpiękniejsze kolory soczystej zieleni. Niestety dziś jeszcze bardziej szaro ;(

DSC_0377

Włóczka Rozetti First Class jak zwykle bajeczna w robocie. Jest taka miła i cieplutka.

Drutu KP 3mm. Dawno na takich wykałaczkach nie dłubałam. Jakoś poszło i nawet się zaprzyjaźniłam z tym rozmiarem.

Maja przeżywa fascynację Brazylią więc i sweterek jest w prawie brazylijskich barwach. Obowiązkowo guziczki musiały być żółte.

Może tego nie widać na zdjęciach, ale mnie najbardziej się podoba pomysł z fałszywymi szwami po bokach i na raglanie. Fajne to. Ciekawie to wygląda

DSC_0378

DSC_0379

No i kilka zdjęć na ludziu. Młodzież wczoraj była niechętna do współpracy i za skarby nie chciała ubrać się jak “jak człowiek” do zdjęć ;)

DSC_0358

Muszę dorobić jeszcze szlufki do paska, bo jestem o tym przekonana, pasek zostałby zgubiony po pierwszej wizycie w szkole w nowym sweterku.

DSC_0359

No dobra to jeszcze jedno :)

DSC_0362

A jak jesteśmy w temacie słodkich buziaczków to jeszcze jeden, najsłodszy bo czekoladowy ;)

DSC_0374

A teraz na moich drutach pachnie fiołkami i bzem

17 komentarzy:

  1. Aniu, BOSKI!!!
    wysłałam właśnie maila do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on jest wspaniały. Kolory przecudna a ta wstawka jasnozielona super. Pięknie Twoja córka w nim wygląda. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dziewczynka i piękny sweterek!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania, gratuluję 2000 komentarza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zgrabny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, wiedziałam, że tak wyjdzie - jest po prostu śliczny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten sweterek "z wykałaczek" :) Modelka sprawia, że w ten ponury dzień człowiek się uśmiecha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony też bardzo ładny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek śliczny a buziaki modelek... bezcenne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wszystkie tak miłe słowa. Dodają mi skrzydeł i sprawiają dużo radości. To bardzo motywujące do dalszej pracy i dziergania.
    Dziękuję, że jesteście

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    Pierwszy raz odwiedzam Twój blog, oczywiście jestem zachwycona, tym co tu zobaczyłam :)
    Testowy sweterek jest śliczny, a modelka jaka urocza :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna modelka prezentuje piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie Ci wyszedł ten sweter. I zazdraszczam, że Małych nie podgryza ta włóczka. Moje wrażliwce niestety tak.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie