sobota, 31 marca 2012

jak w garncu

Jeszcze w zeszłą sobotę było pięknie, słonecznie i ciepło, a dziś masakra. Po czwartkowym spotkaniu organizacyjnym przed komunią nabawiłam się mega chrypy i okropnego przeziębienia. Niestety temat komunijny chyba nadaje się na osobny post. Powiem tylko, że nienawidzę takiej szopki jaką rodzice chcą urządzić dla swoich dzieci nie patrząc na to, że to przede wszystkim jest przeżycie religijne i duchowe dla całej rodziny. Mam nadzieję, że nie zatracimy się w tym komercjalizmie.

No ale nie o tym chciałam. W zeszłą sobotę sezon hulajnogowo-rowerowy został oficjalnie otwarty. Lubię takie wspólne chwile.  

DSC_0446

No i jak na prawdziwego fana konieczna jest odpowiednia bluza by móc dobrze jeździć na rowerze

DSC_0453

Niestety mamie też słoneczko piękne przygrzało i z dzieciakami świetnie się bawiłam na karuzeli i huśtawce. Tylko dlaczego dzieci ciągle krzyczą SZYBCIEJ SZYBCIEJ. Niestety mój błędnik szybciej nie wytrzymuje hihihihhi

DSC_0464

1200 lat tego nie robiłam, ehhhh jak miło choć na parę chwil poczuć się jak dziecko.

DSC_0473

Oby więcej słonecznych, ciepłych dni :)

Ze słoneczkiem na twarzy i bez makijażu pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie tak miłe i dodające skrzydeł słowa.

DSC_0439-1

4 komentarze:

  1. Cudowne chwile spędzone z dziećmi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robię fikołki na trzepaku. Czasami huśtam się. Próbuję jeździć na tej łamanej deskorolce, gdzie nigdy nie mogę złapać równowagi. Niestety kondycja już nie ta, co w dzieciństwie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy dzieciach człowiek ma okazję "poszaleć" na sankach, na karuzeli. A co do komunii- cieszę się,że ktoś ma takie zdanie jak ja ale chyba jesteśmy w mniejszości, niestety. Pozdrawiam, gracha

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas tak cieplo jeszcze w tym roku nie bylo, zeby az zrzucac kurtki... no ale uroki nadmorskiego klimatu ;)) a hulajnogi poki co kursuja na razie tylko po domu, z reszta jak przez cala zime ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie