piątek, 6 kwietnia 2012

próbowałam

Przepiękny sweterek na podstawie wzoru napisanego przez Elenę Nodel został ukończony już dawno, ale moje małe słoneczko jakoś zupełnie w kwestii zdjęciowej ze mną nie współpracuje. Dziś udało mi się wyjść wcześniej z pracy, sernik pachnie już w piekarniku więc postanowiłam sfotografować moje małe dzieło. Tyle mi się udało ;)

DSC_0510

DSC_0512

DSC_0514

No i absolutnie ulubiony przeze mnie, genialnie dziewczyński rękawek.

DSC_0517

Myślę, że zrobię jeszcze taki sweterek nie raz. W sumie to sama bym też taki chętnie miała w szafie. Jak ktoś chętny to wzór dostępny jest tu

Młode już szczęśliwe, że zdjęć mama wreszcie nie robi. Poszła się bawić – przynajmniej tak myślałam. Za cicho było. Weszłam do pokoju a tam …..

DSC_0521

5 komentarzy:

  1. Modelka chyba już na pierwszym zdjeciu spala ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zauważyłam, że pociecha śpiąca była. Sweterek super pasuje córce. Bardzo ładny fason. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki miodzio no i słodki sen chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny sweterek...i sliczna spiaca krolewna..pozdrawiam i wesolych swiat,,...ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek śliczny i piękna śpiąca królewna!
    Zdrowych, radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie