sobota, 21 kwietnia 2012

sezon rozpoczęty

Poranek przywitał nas bardzo brzydko deszczem i ogromnymi kałużami, ale po chwili wyszło piękne słońce. Czas do ogródka iść. Ziemia mokra to łatwiej będzie się pracować :)

Ubrałam kaloszki w kwiatki

DSC_0630

Różowe landrynki – moje ogrodniczki, zawsze chętne do pomocy, zabrałam ze sobą

DSC_0612

DSC_0613

mężczyznę także zabrałam

DSC_0666

No i poszliśmy do pracy w “polu” ;)

Młodzież dzielnie pomagała przy sadzeniu

DSC_0654

DSC_0651

Oni zajęci kopaniem i podlewaniem a ja …….  zajęłam się inwentaryzacją ;) i katalogowaniem ;)

wiśnie

DSC_0623

czereśnie

DSC_0624

brzoskwinie

DSC_0628

nektarynki

DSC_0636

No i mogłabym tak jeszcze długo długo. Jabłka, śliwki, gruszki, leszczyna, groszek, rzodkiewka, sałata, szczypiorek…….

DSC_0616

wiosna zawsze dobrze mnie nastraja, szczególnie jak te wszystkie kolory tak nieśmiało pokazują się nam

DSC_0632

A na deser – profesjonalna pomoc ogrodnicza :)

DSC_0673

Serdecznie i ciepło pozdrawiam Was moi drodzy, a przy okazji dziękuję, że tu zaglądacie :)

DSC_0676-1

4 komentarze:

  1. Ha,ha,ha... moje córki mają takie same kalosze ;))) w takim samym układzie - młoda kaczuchy, starsza te fioletowe ;)))) no nieźle ;)))

    PS, Twoje też urocze, ja się jeszcze nie dorobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna z Was i zgodna rodzinka. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniali Pomocnicy!
    Teraz tylko patrzeć jak wszystko będzie ładnie rosło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne fotki! Odrazu cieplej na serduchu się robi jak tak wszystko dookoła kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie