wtorek, 13 marca 2012

wszystko na raz

Troszkę się odwłóczkowuję z tych zimowych, robiąc miejsce na te piękne bawełny wiosenno-letnie. Przekładam te motki z miejsca na miejsce. Resztkę Lanagolda przerabiam na mały sweterek dla Ewuni. Taka total improwizacja, z delikatną sugestią wzoru Dropsowego.

DSC_0406

Nie wiem co to z tego wyjdzie do końca, bo włóczki zabrakło i ……. wtedy do mnie dotarło, a w zasadzie za sprawą wpisu w Majowym zeszycie do korespondencji, że w czwartek trzeba odebrać sukienkę do KOMUNII. A ja jestem w totalnym proszku. Muszę obmyślić coś w razie chłodu, żeby mogło to dziecię moje włożyć. Może to będzie jakaś pelerynka lub sweterek. Czas ucieka a ja dalej nic nie wiem. W amoku zamówiłam, ukochaną przeze mnie w tym roku, Lanagold Classic w kolorze białym i będę myśleć. Troszkę od d…. strony się tym zajęłam, ale cóż. Ciepłe to ma być. No i dla Ewci jeszcze trzeba na tę okazję zrobić coś co będzie pasowało do sukieneczki.

A tak w ogóle to oszalałam i zwariowałam, jak zobaczyłam to po prostu musiałam. No i mężowski sweterek znów nabiera mocy urzędowej, a ja siedzę i dłubię słonecznik na trzech milimetrach ;)

DSC_0408

Chciałabym, żeby wyszło fajnie. Przynajmniej tak jak sobie to wyobrażam, że będzie wyglądało ;)

DSC_0402

A za dwa dni wrzucę coś jeszcze na druty ;) Jestem bardzo tego czegoś ciekawa ;)

9 komentarzy:

  1. Zdążysz z peleryną, nie martw się. I tak jesteś dzielne i super dajesz radę, godząc tyle zadasń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten słonecznik to mnie się też marzy, chyba podpytam o tłumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór na słonecznik jest na tyle prosty, że ja ze swoją średnią znajomością angielskiego sobie radzę w zasadzie bez problemu. W razie czego chętnie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa! Słonecznik jest boski!!! I ten kolor! Łomatko:) Wszystko będzie dobrze, zobaczysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak, ten slonecznik i mnie sie podoba, ale ja ni w zab schematow i opisow nie kumam.

    Cuda sie zapowiadaja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonecznik jest świetny, od razu zamarzyłam, żeby znalazł się w mojej garderobie, chociaż u mnie chyba byłby intensywnie błękitny, bo taką akurat mam włóczkę i od dłuższego czasu zastanawiam się co z niej zrobić.
    Proszę podaj nazwę wzoru lub link do niego, bo wielu dziewiarkom narobiłaś smaka na ten kwiecisty motyw.

    OdpowiedzUsuń
  7. a oto link do mojego R http://www.ravelry.com/projects/florka/dahlia-cardigan tam jest podpięty wzór jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to sie stalo,ze mnie tu nie bylo?...mysle,ze to nadrobie gdy bede wpadac codzien...piekne rzeczy robisz...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie nowych gości, miło mi Was tu gościć
    ciepło i słonecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie