środa, 28 marca 2012

mała różyczka

Sweterek skończyłam już jakiś czas temu. Liczyłam na to, że Ewci przejdzie foch i pozwoli się sfotografować w nim. Niestety nie udało się. Tymczasem muszą wystarczyć takie wieszakowe ;)

DSC_0482-1

Wzór trochę z głowy a trochę posiłkowałam się Drops 13-18

włóczka: Alize Lanagold

druty: KP4

Młoda wygląda w nim rozkosznie. Szkoda tylko, że nie mogę tego pokazać, może uda mi się ten wyczyn jeszcze kiedyś :)

DSC_0484-1

DSC_0487-1

Patrzcie co dostałam od Izuni z Londka. Jestem zauroczona i pogrążona w czytaniu.

DSC_0488

A w środku same cuda

DSC_0490

DSC_0491

i wieeeeele wieeeele innych piękności.

Żal mi tylko, że w nie mamy takich gazet u nas. Tylko te przedruki niemieckie buuuu

Izuniu jeszcze raz za wszystko bardzo bardzo mocno dziękuję

11 komentarzy:

  1. No sweterek pierwsza klasa. Świetnie dobrałaś kolorki. No gazet fajnych też mi brakuje ale co zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusiu sweterek boski!! u nas tez fochy nie pozwalaja na przymiarki ciuchow przez Ole...gazety bede sledzic i dosylac co fajniejsze ;) buzki!!!xox

      Usuń
  2. Rewelacyjny ten sweterek, podoba mi sie polaczenie kolorow ;) jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek. Mała musi w nim super wyglądać;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. slodki sweterek..pieknie wygladaja te kolory...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweteruś! fajnie połączyłaś kolory i wzorki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest fantastyczny - bardzo dziecięcy, dziewczęcy i uroczy, a jednocześnie elegancki.
    A gazetek zazdroszczę bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki ten sweterek!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkcja :) co do zdjęć to wiem jak to wygląda, najpierw nie, fochy, a ja jak za cieniem i proszę.. proszę ... a tu jeszcze większy foch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane dziękuję za wszystkie miłe słowa.
    Chyba na nowo odkrywam wielki fun jaki jest z roboty dziecięcych rzeczy.
    Buziaki słoneczne, jesteście super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie