czwartek, 8 marca 2012

Algebraicznie

Pochmurnie i deszczowo się zrobiło. Po urlopie już dawno zapomniałam. Skoda, że teraz mam tak mało czasu na dzierganie. Oby to był ostatni taki zimowy dzień. Jednak mi jest ciepło i przyjemnie, wiatr i śnieg mi nie groźny, a to za sprawą bardzo sympatycznego wzoru na ciepły kominek, który miałam przyjemność testować.

wzór Algebra, autorstwa Lete

włóczka: Alize Lanagold

druty: KP4mm

Na mnie można oglądać wersję długaśną, a są trzy do wybory ;)

DSC_0401

Ze wzoru jestem bardzo zadowolona i myślę, że na przyszłą zimę wydziergam jeszcze parę takich w różnych kolorach.

DSC_0397

Jak na zdjęcia robione przez trzyletnią Ewę to uważam je za całkiem fajne ;)

DSC_0391

DSC_0380

Pozdrawiam wszystkie kobitki bardzo serdecznie w dniu naszego święta ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szal/ otulacz. Tobie i córuni ładnie w tym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest ta długaśna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piknie, Aniu, piknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny otulaczyko-komino-szal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły córci ślicznie:) Pasuje Ci ten otulacz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, dodają mi niezmiennie skrzydeł

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin prezentuje się świetnie :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga, zamieszczanych na nim efektów pracy :) ja dopiero "raczkuję" w tej dziedzinie, ale będę z uwagą śledzić Twoje poczynania :) i zapraszam na mojego, na razie początkującego, bloga :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie