sobota, 3 sierpnia 2013

upalnie

Lato jest to i musi być gorąco. Radzimy sobie jak możemy. Wybraliśmy się dziś nad pobliskie jeziorko. Leniuchowanie w cieniu w cudnym przewiewie sprzyjało pracy koncepcyjnej. Bardzo jestem podekscytowana, bo mam wolną chwilkę i na druty mogłam wrzucić prezencik od Izuni. Wymyśliłam sobie, że z tej włóczki zrobię bluzeczkę. Takiego zwyklaka, ale bardzo chcę aby był to projekt z mojej głowy. Jestem rozentuzjazmowana tym wyzwaniem. Dawno już nie robiłam tak od siebie i mam delikatną tremę, czy jak skończę nie okaże się, że trzeba będzie pruć. Czas pokaże :)

DSC_3754

DSC_3755

DSC_3765

A popołudniu wybrałam się na spotkanie do e-dziewiarki. Jak zwykle było cudnie i wesoło. Uwielbiam to. Pomyziałam tyle pięknych włóczek. Jestem w szoku jakie cuda babeczki dziergają. Chusty, sukienki, bluzeczki. Szok w trampkach. Zdolne, bardzo zdolne mamy dziewiarki :)

Oczywiście z takiego raju nie mogłam wyjść z pustymi rękami :)

Przecudnej urody malinowo/czerwona na bluzeczkę

DSC_3772

I decyzja podjęta w sklepie bo mi się połączenie kolorów spodobało – na kominek. Wiem, wiem lato mamy, ale ja tam zapobiegliwa jestem ;)

DSC_3773

Przygarnęłam też bezpańskie moteczki z pułki wszystko za 3 zł. No co tak będą tam same leżały, a u mnie tyle koleżanek w pudełku leży. No i jeszcze szarej chusty nie miałam ;) a przyda mi się co nie?

DSC_3775

i jeszcze zielony len – coś z niego wykombinuję, bo ładny a mam jeszcze podobną zielonkę i fiolecik to razem ładnie będą się prezentowały – ot taki chwilowy natychacz

DSC_3774

A jutro – jutro znów jedziemy nad wodę :)

5 komentarzy:

  1. och ta malinka taka smakowita! :-D
    Aniu, zajrzyj do mnie po nagrodę :-)
    http://hahahats.blogspot.com/2013/08/wyrozniona-bedac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyroznienie bardzo serecznie. To takie szalenie miłe

      Usuń
  2. Ależ żałuję, że mnie tym razem nie było... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też miało nie być, bo za gorąco ale sie przełamałam i nie żałuję. Było super

      Usuń
  3. ciekawam tego nowego WYdziergu :))) sciskam bardzo mocno... izzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie