sobota, 17 sierpnia 2013

all…

…inclusive w tym roku spędzam urlop na RODOS* (*czyt. RodzinneOgrodyDziałkoweOgrodzoneSiatką). Moje wczasy są po prostu naj pod każdym względem. Się dzieje codziennie i do woli ;)

DSC_4547

Wyżywienie bardzo ekskluzywne i przygotowane przez najlepszych szefów kuchni z najlepszej jakości produktów :)

DSC_4541

Obiady zawsze na czas :)

DSC_4539

A deser, hmmmm na deser zawsze są owoce do wyboru i do koloru – do oporu :)

DSC_4533

DSC_4535

A widoki luuuudzie takie piękne że dech zapierają ;)

DSC_4527

DSC_4529

Generalnie nie grozi nam strajk kolejarzy, pilotów, bibliotekarzy, lekarzy, zamach stanu, wojna domowa. Nic nas nie jest w stanie zakłócić naszego all inclusive. I nawet tak mimochodem jeszcze parę dni i będę strzaskana na ciemny mahoń hihihi

DSC_4554

Pozdrawiam kończąc pierwszy tydzień mojego urlopu :) dobrze, że jeszcze dwa przede mną hihihi

20 komentarzy:

  1. I nawet piwa Ci dostatek, tak, że nie wyschniesz na słoneczku. Ja też lubię piwko. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lubię piwko. To chyba jedyny alk jaki moge pić :)))

      Usuń
  2. Ale sie uśmiałam :-) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. no na RODOS to ja też bym chętnie wyskoczyła :-D
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eheh prawda nigdzie takiego all nie ma jak na rodos

      Usuń
  4. Ja już po wakacjach na RODOS :-) Opalona jak nigdy. Zgadzam się w 100% że takie wakacje NAJLEPSZE :-) Wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziś już bardziej czuję to moje wczorajsze opalanie, następne dni przesiedzę w cieniu :)

      Usuń
  5. ech... rozmarzyłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) cisza spokój dzieciaki zajmują się same sobą życ nie umierać i dziergać :)))

      Usuń
  6. Piękny i wesoły post.Uwielbiam takie klimaty.Ja urlop mam dwa razy w roku w kwietniu i od pazdziernika.Wtedy mogę wyjechać.Życze słonka i miłego odpoczynku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w tym roku odpocznę fest. Fajne są takie uropy przed sezonem. Niestety jak sięma dzieci w wiekuszkolnym to takie terminy całkiem odpadają

      Usuń
    2. Dzieci w wieku szkolnym nie pozwalają na pozasezonowe urlopy.jednak taki odpoczynek jest super.A co ładnego dziergasz?Twój CASUAL jest sliczny.wzór kupiłam.Kiedy zacznę dziergać to sprawa trudna,gdyż miałam wypadek i mam unieruchomiony palec wskazujący u prawej ręki.Masakra.Pozdrawiam i odpoczywaj.

      Usuń
    3. A dziergam kolejny wspaniały test dla Lete :)
      Jejuuuu kiedyś miałam taki koszmar, że mi sie ręka złamała i nie mogłam robic na drutach - strasznie Ci współczuję, mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy
      buźka

      Usuń
  7. Ale zazdroszczę tego RODOS, moje dopiero za dwa tygodnie, ale czy będzie pogoda? Miłego, dalszego urlopowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za pogodę na Twoim urlopie oby się udała. Ale co tam pogoda - zawszemozna sobie jakoś fajnie urlop skomponować :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Ciekawa jestem co będzie z tej czerwieni a na działce zawsze fajnie jest trochę zazdroszczę takiego gotowania:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez w tym roku spędzam urlop na RODOS tylko na obiadki rowerkiem do domu śmigamy ! Trzymaj się i wypoczywaj !

    OdpowiedzUsuń
  10. RODOS jest bezkonkurencyjne! Zgadzam się w 100% i polecam! Właśnie dzisiaj kończę miesięczny urlop w tym pięknym miejscu. Działka, druty i książka...

    OdpowiedzUsuń
  11. .... no coś fantastycznego .... Rodos!!!!! nasze kochanie polskie Rodos!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wczasy to rozumiem i wyżywienie ekstra... Ja mam RODOS przy domu więc żadna to przyjemność:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie