niedziela, 11 sierpnia 2013

na dobry początek urlopu

Wreszcie zaczęłam urlop. W tym roku długi, bo aż trzy tygodniowy. Nie mam planów wyjazdowych, ale dziewiarsko i okołodomowo to poszaleję.

Dziś pogoda była idealna. Nie za ciepło, nie za zimno, nie padało, nie wiało. Wybraliśmy się do ZOO wrocławskiego. Jak zwykle zachwyca mnie ta wizyta. Staramy się być co roku i co roku coś mnie zaskoczy. Zawsze chodziliśmy jakoś tak nieskładnie bez wyznaczonego planu. Tym razem plan był wydrukowany z zaznaczoną optymalną trasą i po raz pierwszy udało nam się zobaczyć wszystkie zwierzątka. Zajęło nam to ponad 8 godzin :)

Jednak nie zwierzętami chcę się pochwalić, a moją najnowszą bluzeczką. Tym bardziej się nią chwalę, bo wzór wymyśliłam sama i jestem z siebie mega dumna. Oczywiście już wiem co bym zmieniła, ale i tak mi się podoba. Zrobiona jest z mega lejącej, cudnie przewiewnej włóczki i to jest jej największy atut. Na upały nic innego mi nie potrzeba :)

DSC_4017

DSC_4022

DSC_4027

DSC_4028

wzór: z głowy

włóczka: Araucania Ruca Multy

druty: KP3,0mm 3,25mm 3,5mm

A co w ZOO? A cudnie. Wszystkich zwierząt milion i wszystkie genialne, ale jedno – szpetne maksymalnie, jednak tej jesieni i zimy przerobię jej futerka całe kilometry ;)

DSC_4155

10 komentarzy:

  1. tak se roluję ten wpis, podziwiam modelką i bluzkę, roluję, a tu lama :-P
    no weź :-D uprzedzaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ok następnym razem będę uprzedzać :)
      tylko że to nie lama a alpaka śliczna prawda???? heheheh

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz, co najmniej jakbyś już była po urlopie :) fajna bluzeczka i tym bardziej cieszy że z głowy. Życzę udanego urlopu, trochę zazdroszczę bo mój się właśnie skończył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam w planach poszaleć drutowo bo w tym roku nigdzie nie wyjerzdzamy

      Usuń
  3. świetnie wygląda i szybko zrobiłaś pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) włóczka sama mi sie ślizgała na dritach i jakoś tak szybko poszło

      Usuń
  4. Lama bezbłędna. Bluzeczka jest urocza. Pasuje Ci ten kolor. Świetnie też wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzeczka. Lama rozśmieszyła mnie ma maxa:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Nie lama a alpaka i jak sie tak człowiek głębiej zastanowi to jej futro bardziej lubię niż samo zwierzątko heheh

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie