środa, 14 sierpnia 2013

Casual Lace

Wszystkie te upalne minione dni na moich drutach wiło się wełniane dzikie wino. Cieszę się, że uwiło się w sam raz w momencie gdy poranki i wieczory są już całkiem chłodne.

Sweterek jest testem wzoru dla Lete. Powiem Wam, że wzór napisany jest fantastycznie. Szczerze polecam i od razu namawiam do udziału we wspólnym dzierganiu tego wzoru z nagrodami rzecz jasna :)

 

DSC_3808

DSC_3813

DSC_3796

DSC_3839

wzór: Casual Lace by Justyna Lorkowska

włóczka: Alize Merino Stretch

druty: KP4,0mm

DSC_3848

21 komentarzy:

  1. Cu-do-wny! Az dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Jak wzór dobrze napisany to i się samo dzieje :)

      Usuń
  2. Sweterek śliczny.wykonany jak zawsze super.Właśnie zakupiłam wzór i zacznę tłumaczyć i robić.Mam problem z tłumaczeniem ale może uda się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a z tłumaczeniem zarówno ja jak i Justyna chętnie pomożemy. Myślę także, że za czas jakiś wzór będzie dostępny także po polsku.
      Nie moge się doczekać Twojej wersji tego sweterka :)

      Usuń
  3. Prześliczny! Świetnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny
    a tobie w nim ślicznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam twoje piękne dzieła, ale dech mi zapiera częstotliwość, z jaką prezentujesz coraz to nowe rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a częstotliwośc taka bo czasami mi się kumuluje. Niektórych rzeczy nie moge pokazać zanim wzór jest nieopublikowany. Mam jeszcze parę rzeczy zrobionych a nie pokazanych. Czekają na "ten moment"

      To tylko tak wygląda, że sweterek robię w tydzień. Chciałabym tak. No niestety, przy najwyższych obrotach jestem w stanie zrobić swetererek z długimi rękawami w około 3 tygodnie

      Usuń
  6. Ale super! Wspaniały kolor i ten wzór! Nie mam wszystkich potrzebnych drutów, nie uczestniczyłam nigdy w KAL'u... Może się zaciągnę? W końcu jestem na ravelry :) Muszę pomyśleć, ale wzór zapisany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciągnij sie zaciągnij. A drutami sie nie przejmuj. Poradzisz sobie doskonale :) Zobaczysz

      Usuń
  7. Nie leniuchujesz!!! Takie tempo :) Piękny sweterek, w sam raz na już chłodne poranki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niee urlop mam bardzo dziewiarski :)

      Dziękuję, a sweterek idealnie wpasował sie w tą pogodę :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz w tym sweterku, idealnie dobrany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. superaski! :-) ale pewnie sobie nie poradzę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pewnie, że sobie poradzisz - w razie jakby co to pomożemy bez problemu :)

      Usuń
  10. Cudnie wyglądasz w tym sweterku. Bardzo pasuje Ci ten fason. I z białymi spodniami wygląda szykownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek,piękna modelka:) Miło patrzeć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie