poniedziałek, 10 września 2012

Riparian

Wzór na tą przecudną chustę leżał w poczekalni już jakiś czas. Długo zastanawiałam się nad wyborem koloru. Piętnaście tysięcy razy zmieniałam zdanie i pod wpływem impulsu, pewnego upalnego popołudnia dokonałam wyboru. Moteczki poleciały ze mną pod tunezyjską palmę, a wróciły jako prawie kompletna chusta. Kocham ją bardzo. I wzór i włóczkę.

DSC_6372

 DSC_6376

DSC_6382

DSC_6385

Wzór: Riparian by Justyna Lorkowska

druty: KP 3,75mm

włóczka: Drops Alpaca

A na koniec obiecana palma ;)

DSC_5189

10 komentarzy:

  1. Piękna chusta :-)
    Wcale się nie dziwię, że się zakochałaś... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się i ja, piękna chusta i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknotka:) Do twarzy Ci w niej:)
    A palma cudna:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Powalił mnie ten zielony na kolana, a wiesz że ja zboczona jestem, jeśli chodzi o zielenie :-)
    P.S. Powiem Ci że ja "prototyp" wyciągnęłam w tamtym tygodniu już z szafy i wieczorem, jak się szlajaliśmy z mężem po starym mieście grzał idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie razem wyglądacie!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor wybrałaś, pasuje Ci!
    Chusta najlepiej podoba mi się na ostatniej fotce!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna chusta..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta w boskim kolorze!!! No wreszcie się doczekałam palmy :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna! I PASUJE JAK ULAŁ;) pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie