środa, 19 września 2012

pociągiem

Służbowo-szkoleniowo byłam w Warszawie. Średnio lubię to wielogodzinne siedzenie w pociągu. Trasa Wawa-Wro o Wro-Wawa jest szczególnie nudna. Pociąg sunie długo i monotonnie. A jak długo? Hmmm no w sam raz żeby powstała taka oto chusteczka :)

DSC_6457-1

początkowe 411 oczek troszkę mnie przeraziło i przerobienie jednego rzędu trwało całe wieki. Potem dołączyłam do tego koraliki.

DSC_6458-1

i jakoś poszło :)

DSC_6459

W drodze powrotnej nie było światła w wagonie, ale mnie to w ogóle nie przeszkadzało. Tak już wiem, że da się robić na drutach po ciemku, nie patrząc na robótkę. Przyda mi się ta nowa umiejętność bo zaległości w czytaniu książek mi przez te druty rosną ;)

Moje modyfikacje wzoru są małe. W związku z brakiem wystarczającej liczby koralików, po prostu nie zrobiłam jednego rzędu ażuru. Dzięki temu łezki nie są takie wyciągnięte. Mi to zupełnie nie przeszkadza.

Wzór: Indian Feathers by Alina Appasov darmowy jakby co ;)

włóczka: Araucania Ranco Multy PT:499 Code:307

druty: KP 5mm

Włóczka kupiona na próbę, bo mnie bardzo kolor urzekł. Po przewinięciu okazało się, że jest bardziej fioletowo-niebieski niż myślałam. Liczyłam na większą ilość zieleni. Chustka się blokuje i nie wiem jaka będzie w odbiorze po wypraniu. W czasie roboty troszkę szorstka była. Ciekawe czy się polubimy?

Jak będzie fajniejsza pogoda to obiecuję fotę na ludziu i mam do pokazania dwie dzikie wanilie :) na młodzieży. Słoneczko proszę wyjdź ;)

5 komentarzy:

  1. Cudna :-)
    I ta przepiękna włóczka... Rewelacja.
    Ja mimo wszystko muszę patrzeć na robótkę. Podziwiam Cię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza ta chusta. Zdolna jesteś bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. koraliki odnalazłam dopiero jak zobaczyłam na ravelry gdzie powinnam ich szukać :)) chusta prezentuje się ciekawie ;) na ludziu pewnie też (obczaiłam na ravelry również) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta. Wygląda bosko rozpięta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie