poniedziałek, 24 września 2012

dwie dzikie wanilie

Zaświeciło słonko i wreszcie mogłam zrobić zdjęcia dwóm dzikim waniliom.

DSC_6476

Kamizelki powstały już jakiś czas temu, ale dopiero wczoraj miały swoją inaugurację. Zakochałam się w tym wzorze Wild Vanilla by Elena Nodel od pierwszego wejrzenia. Niby prosta, banalna kamizelka, a dłubania i zabawy z tymi warkoczykami mnóstwo. A im mniejszy egzemplarz tym zabawa fajniejsza. Lubię takie wzory, w których coś sie dzieje, a dziergając nie ziewam :)

Pojechaliśmy do parku a tam dzieci ogarnęła głupawka ;)

DSC_6543

DSC_6610

Spacery i piękna pogoda sprzyjały aby moja nowa chusteczka ujrzała światło dzienne

DSC_6525

DSC_6530

To była bardzo miła niedziela :)

DSC_6662

18 komentarzy:

  1. Ależ cudne rzeczy. Te kamizelki są obłędne, Twoja chusta cudna a szla męża super. Aż luknę na ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję dziękuję ;)
    chłopa szalik jest kupiony w H&M jakby co. Ręcami swymi nie zrobiłam ;) wstyd co nieeeeee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie śliczne kamizelki a modelki pięknie wyglądają w tym jesiennym słońcu, a twoja chusta fantastyczna!

      Usuń
  3. te kamizelki są rewelacyjne! tez jestem w nich zakochana, ale za wielki laik ze mnie, zeby sie za nie brac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale z tym laikiem to przesadziłaś ;) wzór fajnie napisany idzie jak po sznurku - ekhmmm po włóczce ;)

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o praktyczność, to wanilia jest moim numerem 1! Cudne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zdecydowanie u nas też są numerem 1. Raczej nie robię dziewczynom takich samych ciuchów ale w tym projekcie po prostu nie mogłam się oprzeć

      Usuń
  5. Kamizelki są super. Czasem robię małe formy, więc jakiś czas temu też zwróciłam na nie uwagę.
    Zwróciłam również uwagę na Twoją podróżną chustę i męski szal. Obydwie te rzeczy prezentują się super. To nic, że ten szal nie Ty dziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo
      mężowski szal mnie urzekł na wieszaczku i po prostu musiałam mu go kupić

      Usuń
  6. Świetne kamizelki. Rewelacyjnie córcie w nich wyglądają.
    Twoje chusta na zdjęciach w plenerze i na Tobie jeszcze piękniejsza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczynki w ślicznych kamizelkach :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamusia stroi swoje Modelki! Cudne kamizelki...i reszta "działalności";) także!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza tym, że wyroby bardzo ładnie się prezentują na Rodzinie, muszę Ci napisać,że niegarbaty ten Twój pasiasty mąż. Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje prace są piękne, dziewczynki wyglądają uroczo:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dziewczyny w uroczych udziergach :) Facet też nieźle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie