czwartek, 16 czerwca 2011

na życzenie

A oto prezentacja chusty w szerszym wydaniu;

na ludziu jako ochrona przeciw klimie w pracy

ucięte

a tu w całej okazałości, nie zrobiłam zębów bo taka mi sie jakoś bardziej spodobała, a poza tym wampir ma być zębaty hihihi

DSC_6389  

DSC_6390

A najwięcej problemu miałam z tymi guziczkami. Prułam ten rząd chyba z tysiąc razy, prosiłam o pomoc Lete, aż wreszcie w pracy doznałam olśnienia. Zupełnie błędnie interpretowałam wzór i jak zobaczyłam na youtube jak to się robi to już pooooooszło i takie coś z tego wyszło :)

DSC_6391

Pozdrowionka :)

ps. Dziś miałam wyniki z prawa finansowego i dostałam 5

4 komentarze:

  1. Śliczny. Do twarzy Tobie w tych kolorkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie kolorów, cierpliwość do pozazdroszczenia.
    i gratuluje tej 5 choć cholera prawo finansowe brzmi groźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczęta za miłe słowa.
    A jeśli chodzi o prawo finansowe to dla mnie bardziej złowrogo brzmi zarządzanie instytucjami kredytowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł.
    I bardzo Ci w tych kolorach dobrze.
    Gratuluję piątki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie