poniedziałek, 6 czerwca 2011

chwila oddechu

Udało mi się zdobyć tą 6. Zadowolona jestem bardzo z tego faktu. Jeszcze 3 egzaminy i będzie ten semestr z głowy. Za dwa tygodnie 2 i 6 lipca ostatni :)

Chustka powoli rośnie, a dziś sobie obiecałam, że nie będę się uczyć tylko relaksować się więc niewykluczone, że ją skończę. Na następną też mam już pomysł. Myślałam, że zrobię ją taka samą, ale zauroczył mnie bardzo pewien wzór, ale o nim kiedy indziej :)

DSC_6323

A moje małe śliczności bardzo powoli oducza się od pieluchy. Chciałabym, żeby do jesieni udało nam się pozbyć przynajmniej w dzień tej wstrętnej pieluchy.

DSC_6325

2 komentarze:

  1. Śliczna chusta. Jakie Mała ma duże i niebieskie oczy! Zawsze chciałam mieć niebieskopodobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie gratuluję szóstki! Zuch dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie