piątek, 14 czerwca 2013

artystycznie

Czerwiec w tym roku obfituje w bardzo artystyczne przedsięwzięcia. Jak zwykle ostatnio nie mam chwilki nawet na pisanie, ale za to w telegraficznym skrócie przedstawię co u nas, bo pękam z dumy i muszę się tym uczuciem podzielić.

DSC_2628

Bardzo wzruszają mnie występy dzieci. Szczególnie te z okazji dnia mamy i taty. Przedszkolaki z Ewuni grupy to prawdziwi artyści. Wyszło świetnie i zakręciła mi się niejedna łezka w oku.

DSC_2368

Dawno już tak słodkiego występu nie widziałam. Przedszkolaki śpiewały, tańczyły i mówiły wierszyki, a na końcu dostaliśmy piękne prezenty.

I już wyjaśniła się zagadka :) A ja juz myślałam, że moja Ewcia to taka chłopaczara bo tylko o chłopakach z przedszkola mi opowiada. No ale jak zobaczyłam całą grupę, już się nie dziwię skoro dziewczynki są tylko 4.

Po emocjach przedszkolnych czekała nas niespodzianka przygotowana przez uczniów 3a. Jejuuuu to już koniec trzeciej klasy. Pani zaprosiła nas na uroczystą wywiadówkę na której omówiła diagnozę i Mai klasa wykonała świetne letnie przedstawienie. No wzrusza mnie to wszystko. Jak sobie pomyślę, że jeszcze tak niedawno zaczynała podstawówkę, a teraz kończy już pierwszy jej etap. Po wakacjach zaczną się już normalne przedmioty, już nie będą dzidziusiami z jedną panią, która je wszystkie trzyma pod skrzydłami. Ehhhh

DSC_2592

No mam nadzieję, że choć troszkę się usprawiedliwiłam. Obiecuję, że w weekend będzie prezentacja dwóch nowych udziergów. Niech no tylko dorwę mojego fotografa i nie będzie padać.

A na koniec jeszcze się pochwalę sukcesem mojej Ewuni, która dostała wyróżnienie w międzyszkolnym konkursie plastycznym. Mój kochany przedszkolak dostał piękny dyplom i książkę o wielorybach.

No pękam z dumy :)))

8 komentarzy:

  1. Masz być z Kogo dumna, takie dzieciaczki to skarby:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie tak patrzeć jak dzieci się starzeją ;)
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. Bardzo wzruszajacy wpis <3 Szybko rosna te maluchy, oj szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zawsze mnie to wzrusza i dla mnie to dzieci zdecydowanie za szybko rosną

      Usuń
  3. Cudowne masz dziewczyny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zaraz Wojti pójdzie do przedszkola to i u Ciebie zaczną się takie atrakcje :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie