sobota, 15 czerwca 2013

Alecia Beth

Tak jak obiecałam z ogromną przyjemnością przedstawiam mój najnowszy skończony dzierg, którym wreszcie mogę się pochwalić. Bluzeczka jest absolutnie moją ulubioną i noszę ją bardzo często.

DSC_2633

DSC_2637

DSC_2645

DSC_2649

DSC_2674

DSC_2678

Wzór absolutnie genialny i przyjemny w robocie. Ja chyba nigdy nie przestanę się dziwić metodzie na C bo ona jest dla mnie jakaś taka czarodziejska i czasami sama łapię się na tym, że to przecież niemożliwe, że ja przy stworzeni tego sweterka igły użyłam tylko do chowania nitek i przyszywania guzików

wzór: Alecia Beth by Justyna Lorkowska

włóczka: Zitron Trekking Sport

druty: KP 3,5mm i 3,25mm

I jeszcze słówko o włóczce. W motku miła, w robótce szorstka i gryząca, ale po wypraniu nadrobiła cały dyskomfort przy dzierganiu. Zdecydowanie miłe doświadczenie.

15 komentarzy:

  1. Piękna! Cudowna! I bardzo twarzowa!
    (Niebieski jest dla Ciebie stworzony!)
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję. Wzór jest napisany cudownie :)
      No popatrz a ja tak mało mam niebieskich rzeczy w mojej szafie ;)

      Usuń
  2. piękna modelka w ślicznym sweterku :-)
    kiedyś się może nauczę takie cuda dziać.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A jeśli chodzi o dzierganie cudów to polecam wzór bo jest napisany bardzo przyjaźnie i nie trzeba mieć jakichś mega umiejętności żeby sobie zafundować taka bluzeczkę

      Usuń
  3. Super bluzeczka, cudny kolor. Świetnie Aniu w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka podoba mi się i ładnie w niej wyglądasz pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna jest ta bluzeczka. Cudownie zrobiona i do twarzy Ci w tym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej tyle miłych słów bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. projekt już wcześniej wzbudził moje zainteresowanie. Kolor piękny no i sesja zdjęciowa fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała robota, wyglądasz w tej bluzce rewelacyjnie :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzeczka! Świetnie "razem" wyglądacie ;) Pozdr. Pstro

    OdpowiedzUsuń
  9. Poważnie tylko do tego igły użyłaś? Czyli jest to projekt bez zszywania? Coś dla mnie!!! Widziałam go jakiś czas temu u Lete, ale byłam przekonana, że jest zszywany, więc jedynie popodziwiałam sobie ;) Teraz muszę go wpisać na listę! Dzięki!!! Świetnie Ci wyszedł, bardzo efektownie, bardzo starannie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie w swoim najnowszym dziele:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz. :*
Przepraszam z włączenie weryfikacji obrazkowej ale od pewneczo czasu bardzo nękają mnie spamerzy. Wybaczcie